چهار نفر در بیمارستان اهواز به علت قطع برق فوت شدند؛ باز هم از استعفا خبری نیست؟

چهار نفر در بیمارستان اهواز به علت قطع برق فوت شدند؛ باز هم از استعفا خبری نیست؟

پایگاه خبری گلونی؛ راضیه حسینی: داستان تکراری سیل و غافلگیری مسئولان این‌بار از جنوب روایت می‌کند.

باران شدید زندگی مردم اهواز و شهرهای اطراف را مختل کرده و خسارات زیادی به بار آورده است.

اما یکی از هولناک‌ترین خبرها از سیل جنوب، مرگ چهار زن بود که در آی‌سی‌یو بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی اهواز بستری بودند.

قدیمی‌ترین بیمارستان این شهر آنقدر مجهز نبوده که با قطع برق مشکلی برای دستگاه‌های بخش آی‌سی‌یو به‌وجود نیاید.

چهار نفر در بیمارستان اهواز به علت قطع برق فوت شدند

هنوز دلیل فوت این چهار زن مشخص نشده ولی یکی از احتمالات قوی این است که با قطع برق و عمل نکردن به موقع ژنراتور، دستگاه‌های بخش آی‌سی‌یو بیمارستان از کار افتاده و همین مسأله باعث مرگ چهار نفر شده است.

این شرایط در هر کشوری اتفاق می‌افتاد منجر به استعفای یکی از مسئولان بلندپایه می‌شد، ولی اینجا از تنها چیزی که خبری نیست استعفا است.

اگر مشخص شود که فقط بخاطر یک ژنراتور برق، دستگاه‌های حیاتی یک بیمارستان از کار افتاده‌اند، نباید منتظر استعفای رئیس یا مسئولی باشیم؟

یعنی قرار است با این اشتباه بزرگ و غیرقابل جبران، باز به صندلی‌های ریاست تکیه کنید و بدون داشتن عذاب وجدان به کارتان ادامه دهید؟

لااقل یک نفر بیاید استعفا بدهد تا ما کمی خیال‌مان راحت شود و بگوییم یک نفر پیدا شد تا مسئولیت این افتضاح به بار آمده را بپذیرد و کنار برود.

داشتن ژنراتور سالم و اصولی از ملزومات یک بیمارستان یا حتا کلینیک معمولی است، چطور می‌شود بیمارستان فوق تخصصی اهواز در این مورد مشکل داشته باشد؟

مسئولین محترم علوم پزشکی، جناب رئیس بیمارستان، آیا کلمه‌ای به نام استعفا تا به حال به گوش‌تان خورده است، یا فکر می‌کنید این موضوع فقط مختص چشم بادامی‌ها و کشورهای پیشرفته است و ما از این سوسول‌بازی‌ها نداریم؟

اگر ما اشتباه می‌کنیم و اتفاقاً شما بسیار هم مسئولیت‌پذیر هستید، آن برگه استعفا را بیاورید و بکوبید توی صورت‌مان تا متوجه خطای‌مان شویم.

اما اگر نه، شما را با وجدان‌تان تنها می‌گذاریم، وجدانی که اگر باشد حال و روز خوشی ندارد.

پایان پیام

کد خبر : 145060 ساعت خبر : 5:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=145060
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات