گلونی

تماس رایگان مشترکان ایرانسل که سیل سیستان و بلوچستان آن‌ها را غافلگیر کرده است

تماس رایگان مشترکان ایرانسل

تماس رایگان مشترکان ایرانسل

تماس رایگان مشترکان ایرانسل که سیل سیستان و بلوچستان آن‌ها را غافلگیر کرده است

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، با هدف تسهیل ارتباطات و کمک به کاهش آلام سیل‌زدگان عزیز اهل استان سیستان و بلوچستان، تمامی مکالمه‌های درون شبکه ایرانسل از آغاز بامداد امروز 23 دی، تا پایان روز چهارشنبه 25 دی ماه در مناطق آسیب‌دیده از سیل، از جمله میرجاوه، فنوج، کنارک، نیکشهر، قصرقند، دلگان، چابهار و سایر مناطق سیل‌زده و روستاها و جاده‌های اطراف رایگان است.

تماس رایگان مشترکان ایرانسل

با توجه به اعلام هشدار وقوع سیل، تیم فنی ایرانسل پیش از جاری شدن سیلاب، در مناطق آسیب دیده حضور یافته و با بررسی شرایط و رفع آسیب‌های احتمالی ناشی از سیل، بر حفظ پایداری شبکه و برقراری ارتباط در شرایط دشوار سیلاب، نظارت می‌کند. شبکه ایرانسل کماکان در حالت طبیعی و پایدار قرار دارد.

برای اطلاعات بیشتر سایت خبری ایرانسل را بخوانید.

گفتنی است سیل در سه روز گذشته خسارت‌های شدیدی به دار و ندار مردم و زیرساخت‌های جنوب سیستان و بلوچستان وارد کرده؛ از جمله آن که دار و ندار مردم دلگان، نیکشهر، خاش، دلگان، کنارک، سراوان، دشتیاری چابهار، زراباد، کنارک و بزمان روستاهای اطرافشان را با خود برده و مزارع موز و محصولات کشاورزی را نابود کرده است.

مسئولان از جمله فرمانداران مناطق خسارت دیده از جمله دلگان و نیز استاندار از استان‌های معین شامل کرمان و هرمزگان و مقامات مسئول کشوری و نیز مردم در سراسر کشور خواسته هر چه سریعتر به شتاب مردم مناطق سیل زده بشتابند و برای این منظور لیستی شامل اقلام مواد غذایی و تجهیزات امدادی برای کمک رسانی اعلام کرده‌اند.

حال در شرایطی که خود استان‌های معین همچون کرمان در منطقه جنوب‌اش و هرمزگان در منطقه جاسک درگیر سیل ویرانگر هستند و کمبود تجهیزات امدادی و نیروی انسانی هلال احمر در سیستان و بلوچستان احساس می‌شود، مردم مناطق سیل زده مانده‌اند تک و تنها و با دست خالی در حال کمک رسانی به هم هستند.

پایان پیام
خروج از نسخه موبایل