گلونی

تورهای لحظه آخری یا تورهای ارزان قیمت را چرا انتخاب می‌کنیم؟

تورهای لحظه آخری یا تورهای ارزان قیمت

تورهای لحظه آخری یا تورهای ارزان قیمت

چرا باید تورهای لحظه آخری یا تورهای ارزان قیمت را انتخاب کنیم

پایگاه خبری گلونی بهاره حاصلیان احتمالاً هنگامی که از اخبار می‌شنوید هوای شهرهای بزرگ ایران مرزهای ناسالم و هشدار را درنوردیده است در اولین واکنش، سری به علامت تأسف تکان می‌دهید و زیر لب غرولند می‌کنید که ای بابا پس کی قرار است اوضاع هوا سر و سامان بگیرد!

اما لحظاتی بعد که متوجه می‌شوید به علت همان آلودگی، تعطیلات مدارس نیز از مرز دو یا سه روز عبور کرده است و احتمال تعطیلی ادارات نیز وجود دارد، گل از گل‌تان می‌شکفد و به یاد مسافرت و رهایی از هوای آلوده شهرتان می‌افتید.

تورهای لحظه آخری یا تورهای ارزان قیمت

در شرایط اقتصادی فعلی نیز ترجیح می‌دهید نه تنها سفری راحت و لذت‌بخش را تجربه کنید بلکه می‌خواهید سفرتان ارزان قیمت هم در بیاید.

برای تجربه یک سفر ارزان قیمت، حتماً مسافرت خود را در یک «تور» آن هم از نوع «ارزان» یا «لحظه آخری» برنامه‌ریزی کنید.

حتا در بعضی موارد با انتخاب تور ارزان مناسب می‌توانید سفرهای خارجی را نیز در گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید.

اما شاید پرسشی در ذهنتان شکل بگیرد و آنکه: «از آنجا که هر ارزانی بی‌دلیل نیست، پس احتمالاً به دلیل مسائل و مشکلاتی این تورها ارزان قیمت هستند».

باید پاسخ داد که اگر جزئیات تورهای ارزان قیمت را بدانید، آنوقت هیچگاه از آن‌ها دست نخواهید کشید و مشتری پروپا قرص آن‌ها خواهید شد.

به عنوان مثال اغلب این تورها هتل‌هایی را رزرو می‌کنند که از مراکز تفریحی یا تاریخی و یا زیبا و دیدنی دور هستند.

وسیله حمل و نقلی هم از طرف تور برای شما فراهم نمی‌شود و شما مجبورید با تاکسی یا اتوبوس یا وسایط حمل و نقل عمومی خود را به مکان بازدید برسانید.

توجه کنید این مورد اصلاً ترسناک نیست. زیرا هزینه‌ای که برای رفت و آمد به این مکان‌‌ها می‌پردازید بسیار به صرفه است.

اگر مسافرت به کشور خارجی هم باشد که فبها! زیرا گستردگی حمل و نقل عمومی و راحت و آسانی آن در بسیاری از کشورها، به تخفیفی که در کل سفر می‌گیرید می‌ارزد.

مورد دیگر اینکه، اغلب هتل‌هایی که برای تورهای ارزان رزرو می‌شوند از سه وعده غذایی فقط «صبحانه» را می‌دهند.

این نیز راه حل مناسبی دارد. در واقع سفر فعالیتی است که خارج از روزمرگی‌ها صورت می‌گیرد.

بنابراین اگر از جمله آدمهایی هستید که سال به سال صبحانه میل نمی‌کنید، بدانید که صبحانه مهترین وعده در مسافرت است که اگر به خوبی صرف شود از هزینه وعده ناهار و در بعضی موارد شام هم خلاص خواهید شد.

در ضمن همین خارج شدن از روزمرگی برای شما سفری دلچسب ایجاد می‌کند.

مثلاً یک صبحانه کامل شامل:

سوسیس پنیری و تخم‌مرغ، کالباس و خیارشور و گوجه فرنگی، تخم‌مرغ عسلی و املت و نیمرو به همراه سالاد کاهو، شیر و انواع آبمیوه همراه پنیر و کره و مربا و عسل و عدسی و غیره چنان سوخت هسته‌ای در شما ایجاد خواهد کرد که وعده ناهار و شام را حذف خواهید نمود.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل