دعوت مردم سیل‌زده‌ معمولان از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

دعوت مردم سیل‌زده‌ معمولان از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش پایگاه خبری گلونی مردم سیل‌زده لرستان در چند ماهی که از سیل فروردین می‌گذرد به هر دری زده‌اند تا بتوانند زندگی ویران شده خود را تا اندازه‌ای آباد کنند.

از مسئولین استانی تا کشوری هر کدام سری به شهرهای ویران شده‌ای مثل معمولان و پلدختر زدند و با دادن چند قول و وعده رفتند و باز همین مردم ماندند و کوهی از مشکلات.

این‌بار مردم معمولان از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کمک خواسته‌اند تا به مناطق سیل‌زده بیاید و مشکلات مردم را از نزدیک ببیند.

شرایط زندگی آنقدر برای مردم سیل‌زده سخت شده است که خواستند با این راه صدای‌شان را به مقام‌های بالای حاکمیت برسانند تا بلکه ایشان برای مردم کاری کنند و مشکلات‌شان را تا حدی حل کنند.

مدتی بعد از سیل ویرانگر فروردین ۹۸ کم‌کم مسئولین، لرستان سیل‌زده و مردمش را به فراموشی سپردند و یادشان رفت چه قول‌هایی به مردم داده بودند.

مردمی که سرپناه‌شان، زندگی و هر چه داشتند در چشم برهم زدنی نابود شد و فقط گل و خاک به جا ماند.

دعوت مردم سیل‌زده‌ معمولان از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

امضای ۲۰۰ نفر از مردم و معتمدین محلی در این دعوت‌نامه دیده می‌شود:

حالا ماه‌ها است که مانده‌اند بلکه مسئولی یاد قول‌هایی که داده بود بیفتد و به آنها سری بزند اما خبری نشد.

پس تصمیم گرفتند از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دعوت کنند تا از نزدیک شرایط سخت و طاقت‌فرسای زندگی مردم سیل‌زده را ببیند.

مردم معمولان و پلدختر مدت‌ها است که منتظر کمک مسئولان برای حل مشکلات‌شان هستند و حالا می‌بینند چاره‌ای جزاین ندارند که از طریقی صدای‌شان را به گوش رهبری برسانند.

صدایی که از غم پدری می‌گوید که مغازه‌اش نابود شده، خانه و زندگی که سال‌ها برای درست کردنش ذره ذره جمع کرد در عرض چند ساعت نابود شد.

کاش مسئولین به یاد وعده‌هایی که به مردم سیل‌زده داده بودند بیفتند و نگذارند تا سالگرد سیل فروردین و باز یک سری دوربین‌ها و عکس‌ها و وعده‌ها.

پایان پیام

کد خبر : 145638 ساعت خبر : 9:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=145638
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات