سقف کلاس درس مدرسه پور ولی، کاملاً سالم است و فقط یک مهتابی سقوط کرده

سقف کلاس درس مدرسه پور ولی کاملاً سالم است و فقط یک مهتابی سقوط کرده است

پایگاه خبری گلونی؛ راضیه حسینی: دیروز خبر ریزش بخشی از سقف مدرسه «پور ولی» روستای راونگ از توابع بخش میناب پخش شد.

گچ‌های سقف در حالی ریخته بود که دانش‌آموزان در کلاس درس بودند.

 

البته این خبر به سرعت توسط مدیرکل اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان تکذیب شد و ایشان گفتند:‌ «سقف ریزش نکرده، بلکه مهتابی سقوط کرده و گچکاری‌های اطراف آن نیز ریزش کرده است.»

شکر خدا این مسأله هم با تکذیب به موقع یک مقام مسئول حل و فصل شد و همین که این اتفاق تلفات جانی نداشته یعنی همه چیز حل شده و دیگر جای هیچ نگرانی نیست.

احتمالاً بچه‌هایی که در فیلم مشاهده می‌کنید مشغول بازی با چندتکه گچ ریخته شده از سقف بوده‌اند که لباس فرم‌شان کثیف و گچی شده است و همانطور که می‌بینید فقط یک نیمکت پر از آوار سقف شده و باقی بچه‌ها تمیز و مرتب سرجای‌شان هستند.

مهتابی هم که مهم نیست چرا افتاده و اگر خدای نکرده روی سر یکی از این بچه‌ها می‌افتاد چه می‌شد، مهم این است که خبر ریزش  قسمتی از سقف تکذیب و خبر سقوط مهتابی اعلام شد.

حالا این با قبلی چه فرقی می‌کند و چقدر خطر کمتری دارد ما متوجه نشدیم احتمالاً از فهم و درک ما خارج و کاملاً تخصصی است.

به نظر ما این کم‌کاری کاملاً متوجه خیرین مدرسه‌ساز است چراکه مسئولین عزیز ما از ابتدای سال تحصیلی اعلام کرده بودند که برای نوسازی مدارس بودجه نداریم و خیرین باید دست‌به کار شوند.

حالا هم مسئولیت افتادن لامپ مهتابی در کلاس درس مدرسه‌ای که سال ۱۳۴۸ تأسیس شده مستقیماً متوجه خیرین است و مسئولین لازم نیست اصلاً نگران باشند.

بهتر نیست نام سازمان نوسازی مدارس را به سازمان اطلاع‌رسانی مدارس فرسوده تغییر دهید؟ چون با توجه به بودجه‌ای که هرگز کافی نیست، شما فقط هر سال تعداد مدارس فرسوده را اعلام می‌کنید و بعد منتظر خیرین می‌مانید تا از این تعداد کم کنند و برای سال بعد آمار جدیدی ارائه دهید.

پایان پیام

کد خبر : 146136 ساعت خبر : 3:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=146136
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات