گلونی

سوگواره هنرهای تجسمی سردار دلها در حوزه هنری لرستان برگزار می‌شود

سوگواره هنرهای تجسمی سردار دلها در حوزه هنری لرستان برگزار می‌شود

سوگواره هنرهای تجسمی سردار دلها در حوزه هنری لرستان برگزار می‌شود

به مناسبت شهادت شهید عالی مقام سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش، سوگواره هنرهای تجسمی با عنوان “سردار دلها” روز شنبه 14 دیماه در نگارخانه مهر حوزه هنری لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی رئیس حوزه هنری لرستان در این زمینه گفت: در این سوگواره که با حضور جمعی از هنرمندان تجسمی حوزه هنری استان برگزار می‌شود هنرمندان در رشته های خوشنویسی، نقاشی و گرافیک آثاری را با موضوع شهادت، زندگی و ابعاد شخصیتی سردار حاج قاسم سلیمانی خلق خواهند کرد.

سوگواره هنرهای تجسمی سردار دلها

محمد کرم‌اللهی هدف از برگزاری این سوگواره را گرامیداشت یاد رشادت‌ها و سلحشوری‌های سردار سرافراز اسلام و تلاش‌های ارزنده این مجاهد والامقام در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با تروریست‌ها عنوان کرد.

وی تصریح کرد: قرار است از آثار تولید شده نمایشگاهی در نگارخانه مهر حوزه هنری لرستان برای بازدید عموم برپا شود.

بامداد جمعه 13 دی ماه در پی حمله تروریستی نیروهای آمریکایی سردار حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همرزمانش به فیض شهادت نائل شد

روابط عمومی حوزه هنری لرستان

گفتنی است در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.

صبح روز شنبه ۱۳ دی شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران در خبری فوری اعلام کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی سردار سپاه اسلام، بامداد امروز درپی حمله بالگردهای آمریکایی به فیض شهادت نائل آمد.

بر اساس اعلام شبکه خبر سیما، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرد.

سپاه پاسداران در اطلاعیه خود آورده است: سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل