گلونی

فیلم خانوادگی تپلی و من پیش فروش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرد

فیلم خانوادگی تپلی و من

فیلم خانوادگی تپلی و من

آغاز پیش فروش فیلم خانوادگی تپلی و من

به گزارش پایگاه خبری گلونی این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های حوزه کودک و نوجوان می‌باشد که در گیشه نیز حدود ۲ میلیارد فروش داشته است.

درباره فیلم خانوادگی تپلی و من

 

فیلمنامه این فیلم اقتباسی از فیلم «The Kid» اثر جان ترتلتاب است.

موضوع این فیلم دربارهٔ کودک درون است و در خلاصه داستان فیلم آمده‌ است: «بچه؛ تو کی هستی؟ تو خونه من چه کار می‌کنی؟ وایسا ببینم… وایسا ببینم…»

فیلم «تپلی و من» داستان مردی به نام رامین (حسن معجونی) را روایت می‌کند که در رشته کارگردانی تحصیل کرده ولی بخاطر ننوشتن فیلمنامه‌های جذاب، به ناچار در یک مرکز آموزشی هنری به همراه دوست خود کتایون (میترا حجار) کار می‌کند.

یک روز او به‌طور اتفاقی شخصیت دوران کودکی خودش که اسمش تپلی (سامیار محمدی) است را در خانه‌اش پیدا می‌کند و بعد از مشورت با روانشناس، متوجه می‌شود که تپلی از گذشته آمده تا اتفاقی را که باعث از بین رفتن اعتماد به نفس رامین شده را به او بگوید تا رامین در گذشته سفر کند و از آن اتفاق جلوگیری کند اما…

بازیگران:

حسن معجونی
سامیار محمدی
میترا حجار
سیروس گرجستانی
یوسف تیموری
نادر سلیمانی
رامین ناصر نصیر

افتخارات:

این فیلم در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، نامزدی «بهترین فیلم نوجوان»، «بهترین فیلمنامه» و «بهترین کارگردانی» را به خود اختصاص داد. همچنین «پروانه زرین» بهترین بازیگر کودک و نوجوان سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به «سامیار محمدی» اهدا شد.

سایر عوامل:

فیلمبردار: فرشاد گل سفیدی؛ موسیقی: محمد مهدی گورنگی؛ مدیر تولید: هاشم علی اکبری؛ تدوین: پریسا پروین نیا؛ طراح گریم: زهره سیه پوش؛ طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی دوست؛ صدابردار: سامان شهامت؛ مدیر برنامه ریزی: آرش حسن پور؛ مدیر تدارکات: رضا سبحانی؛ دستیار اول کارگردان: مهدی مطلبی؛ دستیار برنامه ریز: بهرنگ حجازی؛ دستیار دوم کارگردان: رضا پردل؛ منشی صحنه: مونا احدی؛ اجرای گریم: محمد سیه پوش، نازنین طباطبایی؛ دستیار اول طراح صحنه: محمود مهری؛ دستیار اول فیلمبردار: امیرحسین ارقبایی؛ گروه فیلمبرداری:

برای پیش‌خرید قانونی فیلم سینمایی تپلی و من می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل