محرومیت فوتبال ایران از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا به صورت رسمی اعلام شد

محرومیت فوتبال ایران از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا به صورت رسمی اعلام شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم خود را درباره میزبانی تیم‌های ایرانی دررقابت های لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد و بر اساس آن فوتبال ایران از میزبانی درلیگ قهرمانان آسیا طبق مصوبه کمیته مسابقات AFC محروم شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از مصر الان، کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از رای مقدماتی که درباره لغو میزبانی تیم‌های ایرانی صادر کرد امروز تشکیل جلسه داد.

براساس رای نهایی که کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز اعلام کرد نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان از امتیاز میزبانی محروم شدند.

محرومیت فوتبال ایران از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا به صورت رسمی اعلام شد

باید در مقابل این سواستفاده سعودی‌ها ایستاد

نماینده‌های ایران اگر می‌خواهند که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند باید زمین بی‌طرف را انتخاب کنند.

بعضی سایت‌های عربی مثل ارم نیور، کورة آنلاین و شبکة‌ابوظبی تاکید کردند که این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها شامل لیگ قهرمانان آسیا نمی‌شود، بلکه هرگونه بازی در چارچوب فوتبال آسیا در زمین ایران تا اطلاع ثانوی ممنوع است و به این ترتیب این تصمیم شامل بازی های ملی شده و دامنه آن گسترده‌تر است.

شب گذشته مسئولان هر چهار تیم حاضر درلیگ قهرمانان آسیا در فدراسیون حضور یافتند و نامه‌ای را امضا کردند که طبق آن در صورت سلب امتیاز میزبانی از تیم‌های ایرانی در این دوره شرکت نکنند.

با این وصف اگر تغییری در این رای اولیه صورت نگیرد لیگ قهرمانان آسیا در سال جدید از همین حالا برای ایران به پایان رسیده و تیم‌های دیگری به جای تیم‌های ایرانی در چهار گروه حاضر خواهند شد.

البته بعد از مصاحبه‌های دیروز و صحبت مدیران باشگاه‌ها مخالفت‌هایی با این نظر اتفاق افتاده اما به نظر می‌رسد فضای کلی کشور در همین مسیر باشد و احتمالا تصمیم نهایی تیم‌های ایرانی به عدم شرکت در مسابقات در صورت تایید سلب میزبانی از سوی AFC خواهد بود.

پایان پیام

کد خبر : 147082 ساعت خبر : 8:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=147082
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات