گلونی

نامه محسن امیریوسفی به هیات انتخاب جشنواره فجر در مورد آشغال‌های دوست‌داشتنی اصل

نامه محسن امیریوسفی به هیات انتخاب جشنواره فجر در مورد آشغال‌های دوست‌داشتنی اصل

نامه محسن امیریوسفی به هیات انتخاب جشنواره فجر در مورد آشغال‌های دوست‌داشتنی اصل

نامه محسن امیریوسفی به هیات انتخاب جشنواره فجر

کمک کنید پس از ۴۱ سال هنرنمائی یک بازیگر پیشکسوت دیده شود. تاریخ قضاوت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از فیلم نیوز: بعد از انتشار خبر بازی بهروز وثوقی در «آشغال‌های دوست داشتنی اصل» محسن امیریوسفی در نامه‌ای که در خبرآنلاین منتشر شده ضمن تایید ضمنی این خبر نوشت:

متن نامه محسن امیریوسفی

دلیل من برای دیده شدن فیلمم در جشنواره سیمرغ گرفتن نیست چون بزرگترین جایزه من و عوامل این فیلم استقبال بی نظیر مردم از نسخه قبلی این فیلم پس از شش سال اجحاف و توقیف غیرقانونی و خانه نشینی من بود.

دلیل اصلی گرفته شدن حق این فیلم‌ پس از هفت سال اجحاف و نیز دیده شدن هنرنمائی بازیگری پیشکسوت است که مردم ایران ۴۱ سال است منتظر دیده شدن او بر پرده سینما هستند.

از شما بزرگان می‌خواهم که کمک کنید برای دیده شدن این بازیگر پیشکسوت آن هم پس از ۴۱ سال دوری از سینما و لطفاً با بی‌تفاوتی شریک یک‌جنایت فرهنگی و توقیفی مجدد نشوید.

شما هفت عضو‌ محترم هیات انتخاب خود می‌دانید این بزرگترین فرصت برای دیده شدن آشغال‌های دوست داشتنی اصل و بازیگر جدیدش توسط اهالی محترم مطبوعات و مردم قدرشناس ایران است.

لطفاً فریب نخورید که به شما بگویند بعداً اکران می‌شود چون نسخه قبلی هم با همین روش در جشنواره سال ۹۲ شش سال به توقیف رفت!

شما اعضای محترم هیات انتخاب باید بدانید که تاریخ سینما عمل شما در برابر «آشغال‌های دوست داشتنی اصل» را قضاوت خواهد کرد چه موافقت شما با این خواسته به حق و چه مخالفت شما هر دو ثبت خواهد شد.

بگذارید مردم با دیدن این فیلم در مورد آن تصمیم بگیرند. از شما اعضای محترم هیات انتخاب خصوصاً چهار سینماگر محترم تقاضا دارم جلوی این عمل غیرقانونی جشنواره مبنی بر نگرفتن نسخه این فیلم بایستید و شرایطی فراهم کنید که فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی اصل» توسط شما دیده شود، هر تصمیمی که پس از دیدن فیلم گرفتید مورد تائید من است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل