خاطره بازی با جنجالی ترین قسمت‌های برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر شبکه سه

خاطره بازی با جنجالی ترین قسمت‌های برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر شبکه سه

«سلام صبح بخیر» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری امروز در حالی روی آنتن رفت که به مناسبت پخش دویستمین قسمت از این برنامه صبحگاهی شبکه سه، خاطرات ماه‌های اخیر آن با حضور مجریان بخش‌های مختلف مرور شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی «سلام صبح بخیر»، عبدالله روا در اولین بخش میزبان محمد صابری کارشناس میز سینما بود و او شاخص‌ترین گفتگوهایش با چهره‌های سرشناس سینما از جمله بهروز افخمی و داریوش ارجمند که حواشی داغی نیز به دنبال داشت، در کنار چهره‌های دیگر حاضر در این میز از جمله عبدالله اسکندری و حسین انتظامی را مرور کرد و به شوخی از تپقی که باعث شده بود در فضای مجازی دیده شود نام برد.

خاطره بازی با جنجالی ترین قسمت‌های سلام صبح

محسن جندقی کارشناس میز اقتصاد نیز از پیگیری‌های جنجالی‌اش درباره مالیات پزشکان گرفته تا ماجرای خطابه رییس مجلس علیه برنامه در صحن علنی مجلس و شکایت از لاریجانی سخن گفت، عباس قانع مجری بخش مثبت سه کنج هم به سابقه ۱۴ ساله‌اش در سیمای استان‌ها که به منزله آزمون و خطا برای او بوده یاد کرد و چند خبر را به شیوه گزارش فوتبال خواند!

رضا مهدوی کارشناس میز موسیقی بر تمرکز این بخش در زمینه چگونه گوش دادن و تمیز دادن موسیقی خوب از بد تاکید کرد و سعید اکبری کارشناس میز ورزشی برنامه با نام «سه کنج» نیز از شکستن سکوت رضا قوچان‌نژاد در برنامه، گفتگوی مفصل با جواد نکونام، حضور هاشم بیک‌زاده و محسن بنگر با دختران‌شان و گفتگوهای متعدد دیگر با چهره‌هایی چون بهداد سلیمی، جواد خیابانی و تماس‌های تلفنی که خیلی سروصدا کردند از جمله گفتگو با مهدی تاج درباره بخشش علیرضا بیرانوند سخن گفت.

یوسف کرمی قهرمان سابق تکواندو هفته پیش مهمان برنامه بود و به خاطره جالبی مربوط به تشابه اسمی‌اش با یوسف کرمی کمدین اشاره کرد که باعث شده بود علی رغم خستگی بسیار و نداشتن آمادگی با اصرار زیاد به برنامه‌ای دعوت شود که بعدا معلوم شده در انتظار یوسف کرمی کمدین هستند.

همین موضوع بهانه‌ساز شوخی دوباره با این دو یوسف شد و در دویستمین قسمت از برنامه هر دو آن‌ها به برنامه آمدند تا درباره ماجراهای جالبی که به واسطه تشابه اسمی برای‌شان در دنیای ورزش و کمدی رخ داده سخن بگویند.

گفتگوهای به یاد ماندنی امیر اسماعیلی کارشناس میز حال خوب نیز با حضور او مرور شد و اسماعیلی از جمله این گفتگوها به حضور بانوی ژاپنی مسلمان شده اشاره کرد.

خاطره بازی با جنجالی ترین قسمت‌های سلام صبح

برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر
برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر
در بخش‌های مختلف این قسمت خوانندگان گوناگونی حضور داشتند و به اجرای موسیقی پرداختند و در بخشی از برنامه نیز کیک قسمت دویستم برنامه بریده شد و حسین کلهر نیز در این بخش از عوامل پشت صحنه قدردانی کرد.
سیدحسین حسینی مجری بخش واکنش سریع «سلام صبح بخیر» نیز اظهار کرد: به وحید سعیدی و احمد رنجبر خسته نباشید می‌گویم و بخش عمده‌ای از آنچه که «سلام صبح بخیر» را به خبرسازترین برنامه تلویزیون تبدیل می‌کند، ماحصل زحمت تیم خبر است که خبر را در این گفتگوها خلق می‌کند.
وی در پایان گفت: وقتی هواپیمای بدون سرنشینی را که وارد کشورمان شده بود هدف قرار دادیم آمریکایی‌ها اصرار داشتند بگویند این هواپیما در آب‌های بین‌المللی سقوط کرده اما رییس سازمان نقشه برداری با سند و مدرک ثابت کرد این اتفاق در آب‌های محلی ایران رخ داده و پس از آن دیگر رسانه‌های بین‌المللی درباره این موضوع صحبت نکردند.
ماجرای کشتی نفتکش سارینا هم خیلی جنجالی بود.

«سلام صبح بخیر» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری شنبه تا پنجشنبه ها از ساعت ۷ تا ۹:۳۰ روی آنتن می‌رود.

پایان پیام

کد خبر : 145732 ساعت خبر : 12:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=145732
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات