سقوط هواپیمای اوکراینی دقایقی بعد از برخاستن از فرودگاه امام

سقوط هواپیمای اوکراینی دقایقی بعد از برخاستن از فرودگاه امام

یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی(ره) دچار نقص فنی شد و سقوط کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از ایسنا اخبار اولیه حاکی است؛ این هواپیما که عازم کی‌یف پایتخت اوکراین بوده است ۱۷۰ مسافر و خدمه داشته است.

به گفته مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور ۱۰ دستگاه آمبولانس به محل سقوط این هواپیما در محدوده شاهد و پرند اعزام شده است.

سقوط هواپیمای اوکراینی دقایقی بعد از برخاستن از فرودگاه امام

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مردم خواست از حضور و تجمع در اطراف محل سقوط هواپیمایی که صبح امروز دقایقی پس از برخاستن از فرودگاه امام خمینی در تهران دچار سانحه شد ، خودداری کنند.

در پی سقوط هواپیمای مسافربری متعلق به کشور اوکراین در محدوده فرودگاه امام خمینی (ره)، تیم‌های امدادی و عملیاتی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند، اما با توجه به گستردگی محل سقوط و شدت حادثه، احتمال اینکه فردی زنده باشد، بسیار کم است.

وی با اشاره به اینکه قطعات هواپیما در نقاط مختلفی از سطحی وسیع در محل سقوط پخش شده از مردم درخواست کرد از تجمع در اطراف محل حادثه خودداری کنند و اجازه دهند تا امکان تردد خودروهای امدادی و انتظامی وجود داشته باشد.

بر اساس اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی این بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی حامل ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه بوده است.

آماده‌باش پلیس در اطراف محل

سرهنگ سرپناه در این‌باره گفت: دقایقی پس ازسقوط هواپیمای مسافربری در محدوده پرندک تهران، چندین تیم از ماموران انتطامی به محل حادثه اعزام شده و نسبت به تامین امنیت منطقه اقدام کردند.

به گفته او در حال حاضر ماموران در آماده‌باش هستند.

وی با بیان اینکه هواپیما پس از سقوط دچار حریق شده است، گفت: شدت حریق به حدی بوده است که امکان عملیات امداد و نجات در دقایق اولیه وجود نداشته است.

پیشتر رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفته بر اساس شواهد، احتمالی برای زنده بودن سرنشینان هواپیما وجود ندارد.

مرتضی سلیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرده است: حوالی ساعت ۶ و ۲۲ دقیقه سقوط این هواپیما به جمعیت هلال احمر اعلام شد که در پی آن تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند.

ساعاتی پیش یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی(ره) دچار نقص فنی شد و سقوط کرد.


پایان پیام

کد خبر : 146256 ساعت خبر : 9:29 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=146256
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات