فیلم ریش قرمز به کارگردانی ماکان عاشوری جدیدترین فیلم این کارگردان

فیلم ریش قرمز به کارگردانی ماکان عاشوری جدیدترین فیلم این کارگردان

به گزارش پایگاه خبری گلونی فیلم «ریش قرمز» را محمدرضا تخت‌کشیان تهیه کرده است.

ماکان عاشوری مستندساز و فیلمبردار سینما که شماری فیلم مستند و فیلمبرداری دو فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» و «روباه» از بهروز افخمی را در کارنامه دارد، در اولین فیلم خود به سراغ داستانی مرموز و ترسناک رفته است.

«ریش قرمز» ورود یک پزشک به روستایی را روایت می‌کند که ۵ سال از کشف آن گذشته است.

رضا اخلاقی راد، نگین معتضدی، مهران نائل، محیا دهقانی، محمد ربانی‌پور، حسین قزلباش، آزاده بهرامی و آزاد ناظریان فهرست بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

فیلم ریش قرمز به کارگردانی ماکان عاشوری

تهیه کننده این فیلم محمدرضا تخت‌کشیان تهیه کننده سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار محمدرضا تخت‌کشیان می‌توان به فعالیت در فیلم یتیم‌خانه ایران، سریال قرارگاه مسکونی و فیلم من ترانه پانزده سال دارم اشاره کرد.

محمدرضا تخت‌کشیان کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال ۱۳۷۷ در سریال کاکتوس به کارگردانی محمدرضا هنرمند به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است.

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم یتیم‌خانه ایران، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محمدرضا تخت‌کشیان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سیروس گرجستانی، رسول نجفیان، خسرو شکیبایی و سیروس ابراهیم‌زاده را تجربه کرد.

محمدرضا تخت‌کشیان در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم محمدرضا تخت‌کشیان در این سال، فعالیت در فیلم یتیم‌خانه ایران به کارگردانی ابوالقاسم طالبی محسوب می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 145711 ساعت خبر : 10:29 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=145711
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات