مسابقه خانه ما در فصل هشتم خود مهمان خانواده‌های مشهدی است + جزئیات کامل

مسابقه خانه ما در فصل هشتم خود مهمان خانواده‌های مشهدی است

آغاز پخش فصل هشتم «خانه ما» از جمعه/ رقابت خانواده های مشهدی با یک تفاوت ویژه

فصل هشتم مستند مسابقه پرطرفدار «خانه ما» از این هفته جمعه ۶ دی ماه از شبکه نسیم سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی این مجموعه، «خانه ما» با گذشت ۷ فصل تاکنون خانواده‌های مختلف ایرانی در شهرهای تهران، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز و شیراز را به چالش کشیده است و زمینه ساز رقابتی سالم در کنار معرفی راهکارهای اقتصادی بوده و این بار به مشهدالرضا رفته است تا رقابتی سخت بین سه خانواده برای یک ماه زندگی با بودجه محدود و به سرانجام رساندن ماموریت‌های مختلف را برگزار کند.

برای این فصل از «خانه ما» ۱۵۰۰ خانواده مشهدی ثبت نام کردند و عوامل روند طولانی را برای گزینش و مصاحبه با این خانواده‌ها پشت سر گذاشتند.

این مجموعه در این فصل یک اتفاق ویژه دارد و یکی از سه خانواده شرکت کننده از افغانستانی‌های مقیم مشهد هستند که حضورشان جذابیت ویژه‌ای به این فصل داده است و رقابت جالبی را رقم زده است.

تفاوت دیگر این فصل در ساعت پخش آن است که این بار به جمعه‌ها موکول شده و هر هفته جمعه ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود و شنبه‌ها ساعت ۱ بامداد،  ۹ صبح و  ۱۵ بازپخش می‌شود.

عوامل «خانه ما» عبارتند از کارگردان: احسان عمادی و امین کفاش‌زاده، طراح و مشاور کارگردان: حسام اسلامی، تهیه‌کننده: حسین افشار، مدیر تولید و برنامه‌ریز: محسن مرادی، گروه فیلم‌برداری: محمد رحیمی، مسلم تهرانی، علی‌اکبر عطایی و حسن ناهی، صدابرداران: سهراب سمرقندی و علیرضا سمرقندی و کارگردان پشت صحنه: مصطفی آتش مرد. محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ تهیه شده در استودیو نوبین.

برای ثبت‌نام و آشنایی بیشتر با مستند مسابقه خانه ما اینجا کلیک کنید تا با نرم‌افزار حسابداری خانواده آشنا شوید.

اطلاعات و مقاله‌های مختلفی در مورد نحوه زندگی با کمترین بودجه را بخوانید و…

پایان پیام

کد خبر : 145524 ساعت خبر : 1:16 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=145524
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات