هفته سیاه سه نقطه در کتاب فروشی اسم واقع در خیابان انقلاب برگزار می‌شود

اگر شما هم مخاطب مکتوب طنز سه نقطه هستید این خبر را بخوانید. هفته سیاه سه نقطه در کتاب فروشی اسم واقع در خیابان انقلاب برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی مخاطبان مکتوب طنز سه نقطه می‌توانند تمام شماره‌های این مجله طنز را از خیابان انقلاب به راحتی تهیه کنند.

جمعه به‌یادماندنی یا پایان «هفته سیاه سه نقطه در اسم»

بمناسبت آغاز فرخنده‌ فصل زمستان، از فرخنده‌شب یلدا، تا فرخنده‌روز ششم دی ماه، تمامی شماره‌های مجله سه نقطه در هردو فروشگاه کتاب اسم با سی درصد تخفیف (اووووَه) به فروش می‌رسد.

همچنین قفسه سه‌نقطه در هردو فروشگاه کتاب اسم، بخصوص یکی از آن‌ها افتتاح گردیده است.

این بدان‌معناست که شما در هر فصل و ماه و هفته و روز از سال، می‌توانید کلیه شماره‌های سه‌نقطه را از فروشگاه کتاب اسم تهیه کنید.

و اما در روز پایانی هفته سیاه سه‌نقطه در اسم، مصادف با جمعه ششم دی ماه، دورهمی معنادار سه‌نقطه، با حضور دست‌اندرکاران و نویسندگان و تعداد معتنابهی از چهره‌های فرهنگی، هنری، ادبی و… (بجز ورزشی) در فروشگاه اسم برگزار می‌گردد و شما با حضور در این برنامه می‌توانید ضمن برخورداری از تخفیف حداکثری سه‌نقطه، با نویسندگان مورد نظر خود دیدار کنید، به آن‌ها دست بزنید و با انداختن عکس با آن‌ها برای صفحات خود در کلیه شبکه‌های مجازی خوراک مناسب تهیه کنید.

به امید دیدار شما در روز جمعه، از ۳ تا ۵، در کتابفروشی اسم، واقع در خیابان انقلاب، بین ابوریحان و فلسطین.

گفتنی است مدیر مسئولی این مجله طنز را امید مهدی‌نژاد به عهده دارد و بسیاری از نویسندگان نام‌آشنای طنز کشور در این مجله مشغول به فعالیت هستند.

شما می‌توانید به‌گزین اخبار حوزه نشر کتاب و مجلات را در پایگاه خبری گلونی بخوانید و از حاشیه و متن این حوزه مطلع شوید.

تنها کافی است سایت گلونی، صفحه اینستاگرام، توئیتر، فیسبوک و آپارات ما را دنبال کنید.

برای خرید اینترنتی این مجله نیز می‌توانید اینجا کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 145548 ساعت خبر : 3:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=145548
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات