اپلیکیشن حل یاب جزو پنج نرم‌افزار برتر جشنواره وب و موبایل ایران شد

اپلیکیشن حل یاب جزو پنج نرم‌افزار برتر جشنواره وب و موبایل ایران شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی اپلیکیشن حل یاب جزء پنج برگزیده گروه آموزش آنلاین در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شد.

جشنواره وب و موبایل جشنواره‌ای برای انتخاب برترین وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایران است.

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت کننده به عنوان بزرگترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود.

حل یاب یک استارت آپ آموزش آنلاین در سطح کشور است که حاصل تلاش یک گروه از جوانان خرم آبادی است و تنها چند ماه از ورود آن به بازار نمی‌گذرد که موفق شده است توجه داوران جشنواره وب و موبایل را به خود جلب کرده و جزء پنج کاندیدای برگزیده در گروه آموزش آنلاین شود.

حل یاب پلتفرمی آموزشی است برای یافتن اساتید برتر و قابل اعتماد برای رفع اشکال درسی بر اساس بودجه شما با تضمین کیفیت بالای پاسخ سوالات درسی.

شما می‌توانید برای مشکلات درسی خود به صورت آنلاین در تمامی مقاطع راهنمایی، دبیرستان، کنکوری، دانشگاهی و هر سوال درسی که داشته باشید! و در تمامی دروس (ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، دروس مهندسی، سوالات کنکور، کنکور ارشد، دکتری و…) از خدمات حل سوال آنلاین اپلیکیشن حل یاب استفاده کنید.

 در هر ساعت از شبانه روز از سوالات خودتان عکس بگیرید و به راحتی جواب سوالات را دریافت کنید.

کافی است در حل یاب سوالات خود را ثبت کنید که مشکل درسی‌تان برای ده‌ها کارشناس که همگی از بهترین دانشگاه‌ها فارغ التحصیل شدند ارسال شود.

که در این صورت از سمت کارشناس‌های خبره به شما پیشنهاد قیمت و زمان تحویل داده می‌شود، در این قسمت انتخاب کارشناس کاملاً دل‌خواه و به خواست شما است.

بعد از انتخاب کارشناس مورد نظر شما می‌توانید در قسمت پاسخ‌ها با کارشناس مورد نظر چت کرده و جواب سوال خودتان را خیلی راحت دریافت کنید.

برای استفاده از اپلیکیشن حل یاب می‌توانید روی دانلود این نرم‌افزار کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 147542 ساعت خبر : 11:09 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=147542
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات