سامانه جامع گردشگری پارا در سمنان راه‌اندازی شد

سامانه جامع گردشگری پارا در سمنان راه‌اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی وجود یک سامانه جامع در ارتباط با گردشگری هر شهر، می‌تواند کمک بزرگی به مسافران و گردشگران کند.

با ورود به این سامانه، مسافران به راحتی می‌توانند اطلاعات اماکن گردشگری، تفریحی، تاریخی و مذهبی شهرها را در اختیار داشته باشند و با زمان‌بندی مشخص وبرنامه‌ریزی مناسب از این اماکن دیدن کنند.

سامانه جامع گردشگری «پارا» در سمنان اتفاق خوبی است که باید در تمامی شهرهای ایران به‌خصوص شهرهای توریستی راه‌اندازی شود تا مسافران داخلی و همینطور گردشگران خارجی بتوانند به راحتی و با ورود به این سامانه‌ها، با اطلاعات کامل و جامع، سفری لذت‌بخش وخاطره‌انگیز به نقاط مختلف کشور ایران داشته باشند.

وحید پرویزی سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان در خصوص سامانه جامع گردشگری پارا توضیحاتی داد و گفت:

«در راستای خدمات به مسافران و گردشگرانی که وارد سمنان می‌شوند و در راستای توسعه گردشگری الکترونیک سامانه گردشگری شهر با نام پارا راه‌اندازی شده است.

پرویزی در تشریح امکانات این سامانه گفت: دسترسی آسان و سریع به آخرین اطلاعات مراکز گردشگری و خدماتی شهر، اطلاعات اماکن تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و همچنین سایر نیازهای ضروری مانند داروخانه، رستوران‌ها و غیره و سفرهای پیشنهادی به مسافران مهمترین شاخصه این نرم افزار است که به صورت رایگان قابل نصب و بهره برداری است.

همچنین، افراد می توانند با استفاده از این سامانه از جدیدترین اطلاعات رستوران‌ها، مراکز تفریحی، هتل‌ها و جاذبه‌ها به صورت دسته بندی شده مطلع شوند.

وی ادامه داد : در فازهای بعدی توسعه این سامانه بخش‌های فروشگاه آنلاین صنایع دستی، واقعیت افزوده و امکان رزرواسیون برای هتل‌ها و بوم‌گردی‌های شهر اضافه خواهد شد.

آقای پرویزی در پایان به نحوه دسترسی به این نرم افزار اشاره نمود و گفت: برای دانلود و استفاده از نرم افزار گردشگری سمنان مخاطبان می‌توانند لینک مستقیم فایل نصب نرم افزار را از سرور پورتال شهرداری سمنان و نیز کافه بازار دریافت نمایند.

به گزارش ایسنا-به نقل از شهرداری سمنان، پارا (آب پخش کن) مربوط به دوران‌های تاریخی پس از اسلام است و در محدوده پارک شقایق شهرک گلستان واقع شده و این اثر در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۸۲ با شماره ثبت ۸۶۱۶ به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

پایان پیام

کد خبر : 147814 ساعت خبر : 10:19 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=147814
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات