گلونی

فیلم خون شد آخرین اثر مسعود کیمیایی

فیلم خون شد آخرین اثر مسعود کیمیایی

فیلم خون شد آخرین اثر مسعود کیمیایی

به گزارش پایگاه خبری گلونی «خون شد» نام بیست و نهمین فیلم در کارنامه هنری مسعود کیمیایی، کارگردانی است که به قهرمان سازی در سینمای ایران معروف است و آنطور که برخی از سازندگان فیلم گفته‌اند، این فیلم هم قهرمان‌پرور است.

هنوز خلاصه داستان رسمی از فیلم «خون شد » منتشر نشده است، ولی براساس آنچه کیمیایی درباره قصه فیلم گفته به نظر می‌رسد، مردی، قهرمان به خانه بازم یگردد تا همه چیز را درست کند، شاید برای همین بود که در ابتدای تولید این فیلم شایعاتی مبنی برساخت «قیصر » تازه کیمیایی شکل گرفته بود.

فیلم خون شد آخرین اثر مسعود کیمیایی

نقش اول این اثر، قهرمان فیلم تازه کیمیایی را سعید آقاخانی ایفا می‌کند.

بازیگری که در سال‌های اخیر با حضور در ملودرام‌های اجتماعی وجه دیگری از بازیگری خودش را پیش روی کارگردانان سینمای ایران قرار داده است.

با این‌حال فقط آقاخانی نیست که بیشتر به‌عنوان بازیگر فیلم‌ها و سریال‌های کمدی شناخته می‌شود در این فیلم بازی کرده است؛ سیامک انصاری و هومن برق‌نورد هم از بازیگرانی‌اند که بیشتر به‌عنوان بازیگر کمدی شناخته می‌شوند و در این فیلم بازی دارند.

لیلا زارع، نسرین مقانلو و سیامک صفری هم از دیگر بازیگرانی شناخته‌شده این اثر هستند.

این فیلم در خیابان‌های تهران فیلم‌برداری شده است و جواد نوروز بیگی، تهیه‌کنندگی این فیلم و محمدصادق رنج‌کشان به‌عنوان مجری طرح و سرمایه‌گذار در این پروژه حضور دارد.

علیرضا زرین‌دست، مدیر فیلم‌برداری «خون شد» است و هایده صفی‌یاری تدوین این فیلم را بر عهده دارد.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که فیلم ۷۸ سالگی کیمیایی یکی از متفاوت‌ترین فیلم‌های او در کارنامه‌اش است. در خلاصه داستان آمده است: داستان خون شد به مثابه خانه‌ای قدیمی است که همه چراغ‌هایش خاموش بوده و هیچ‌کس نیز در اتاق‌هایش ساکن نیست در این میان یکی از ساکنین این خانه می‌آید و همه چراغ‌ها را روشن می‌کند.

برخی از عوامل: نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: مسعود کیمیایی، تدوین: هایده صف ییاری، موسیقی: ستار اورکی، صدا: مصباح قمصری، بازیگران: سعید آقاخانی، سیامک انصاری، لیا زارع، نسرین مقانلو، هومن برق‌نورد، سیامک صفری و …مجری طرح و سرمایه‌گذار: محمدصادق رنجکشان.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل