گلونی

فیلم سه کام حبس فیلمی به کارگردانی سامان سالور

سه کام حبس فیلمی به کارگردانی سامان سالور

سه کام حبس فیلمی به کارگردانی سامان سالور

فیلم سه کام حبس فیلمی به کارگردانی سامان سالور

به گزارش پایگاه خبری گلونی هفتمین فیلم سینمایی سامان سالور به تهیه کنندگی ساسان سالور با بازی محسن تنابنده، پری ناز ایزدیار، سمیرا حسن پور، متین ستوده، امین میری، یدالله شادمانی، مریم بوبانی، محمود نظرعلیان و … پاییز امسال فیلمبرداری‌اش به پایان رسید و به عنوان یکی از فیلم‌های راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره سی و هشتم معرفی شد.

فیلم سه کام حبس فیلمی به کارگردانی سامان سالور

ساخته جدید سالور که طبق شنیده‌ها با رای بالای هیات انتخاب به جشنواره فجر رسیده به یک موضوع ملتهب اجتماعی می‌پردازد و با محدودیت سنی مواجه شده و پیش بینی می‌شود با توجه به داستان و ترکیب بازیگران آن مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گیرد.

سالور پیش از این «تمشک»، «سیزده ۵۹»، «آمین خواهیم گفت»، «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین» و… را جلوی دوربین برده بود.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم زاده، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه: سحر شهامت، طراح لباس: غزاله معتمد، برنامه ریز: آرش حسن پور، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، عکاس: محمد بدرلو، مدیر تولید: ساسان سالور، مدیر تدارکات و دستیار اول تولید: پرویز کاظم لو، سرمایه گذار: سیاوش امین پور، تهیه کننده: ساسان سالور، کارگردان: سامان سالور.

جشنواره فیلم فجر مهمترین جشنوارهٔ سینمایی ایران است که از سال ۱۳۶۱ تاکنون معمولاً در میانه بهمن ماه هر سال در تهران برگزار می‌گردد. تاکنون ۳۷ دوره از این جشنواره برگزار شده‌است که آخرین آن در سال ۱۳۹۷ بود. این جشنواره توسط بنیاد سینمایی فارابی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

جشنواره فجر تا سال ۱۳۷۴ فقط به تولیدات سالانهٔ سینمای ایران می‌پرداخت.

از سال ۱۳۷۴ جشنواره به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و علاوه بر سینمای ایران، در بخش بین‌الملل به بررسی فیلم‌هایی از سینمای جهان می‌پردازد. در بخش‌های رقابتی این جشنواره، شرکت کنندگان برای کسب جایزهٔ مخصوص که «سیمرغ بلورین» نام دارد با هم رقابت می‌کنند. دیپلم افتخار و لوح زرین از دیگر جوایز این جشنواره هستند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل