فیلم سینما شهر قصه فیلمی به کارگردانی کیوان علی محمدی

فیلم سینما شهر قصه فیلمی به کارگردانی کیوان علی محمدی

به گزارش پایگاه خبری گلونی «سینما شهرقصه» را میت‌وان اولین فیلم سینمایی مستقل کیوان علی محمدی دانست.

او پیش از این فیل مهای «شبانه»،  «شبان هروز»، «ارغوان » و «گیلدا » را به صورت مشترک با امید بنکدار ساخته بود، اما بعد از این چهار فیلم به نخستین تجربه مستقل خود در «سینما شهرقصه » رسید.

او که خود تهیه‌کنندگی فیلمش را هم برعهده دارد در این فیلم از عشق به سینما می‌گوید.

عشق به سینما برای پسرقصه فیلم سینمایی «سینما شهرقصه » ماجراهایی را به همراه دارد.

حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، فرخ نعمتی و … از جمله بازیگرانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

از جمله نکات قابل توجه این فیلم حضور جمشید مشایخی است و این یکی از آخرین نقش‌آفرینی‌های بازیگر باسابقه سینما محسوب می‌شود.

فیلم سینما شهر قصه فیلمی به کارگردانی کیوان علی محمدی

علی محمدی در جریان همکاری‌های خود با بنکدار به‌نوعی از فیلم‌سازی تجربی رسیده بود که هر کار او با کار دیگر در بعد تجربه‌گرا بودن اشتراک داشت.

حالا باید دیدبراساس آنچه از خلاصه داستان سر راست فیلم برمی‌آید، علی محمدی در کار تازه خود سراغ نوع تازه‌ای از فیلمسازی رفته یا نه.

در خلاصه «سینما شهرقصه» آمده: داود تکنسین تعمیر آپارات سینما که عاشق فیلم‌های آرتیستی است به دختری علاقه‌مند می‌شود که پدرش مخالف سرسخت سینماست. داود برای نرم کردن دل پدر دختر از هر راهی وارد می‌شود.

برخی از عوامل عبارتند از: کارگردان: کیوان علی محمدی، نویسنده: علی‌اکبر حیدری و کیوان علی محمدی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، چهره‌پرداز: شهرام خلج، طراح صحنه: آیدین ظریف، طراح لباس: شیده محمودزاده، تدوین: سیاوش پورخلیلی، صدابردار: منصور شهبازی، صداگذار: میثم ریاحی، موسیقی: بامداد افشار، بازیگران: حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، فرخ نعمتی، سیاوش مفیدی، رویا میرعلمی، محرم زینال‌زاده، با حضور حمیدرضا پگاه و علی اوجی، با یاری: افشین هاشمی و با هنرمندی: هدیه تهرانی و جمشید مشایخی.

پایان پیام

کد خبر : 147590 ساعت خبر : 4:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=147590
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات