هواپیمای ماهشهر به تهران از باند خارج شد + آخرین وضعیت مسافران

هواپیمای ماهشهر به تهران از باند فرود خارج شد + آخرین وضعیت مسافران

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از ایسنا فرماندار ماهشهر با تایید خبر خروج هواپیمای تهران_ ماهشهر از باند از سلامت تمام مسافران پرواز هواپیمایی مسافربری تهران به ماهشهر خبر داد.

محسن بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این هواپیما صبح امروز (دوشنبه، هفتم بهمن‌ماه) از تهران عازم ماهشهر بود که به دلیل نقص فنی نتوانست خود را روی باند، کنترل کند و از روی باند فرودگاه ماهشهر خارج شد.

وی افزود: این هواپیما عرض جاده را قطع کرده و در خیابان ورودی ماهشهر، کنار پارک نسترن متوقف شد.

فرماندار ماهشهر گفت: خدا را شکر این حادثه هیچ مصدومی نداشته است و تمام مسافران در سلامت هستند و مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر نیز مسئولان مربوطه در حال انجام تمهیداتی برای خروج سوخت هواپیما هستند تا بتوانند هواپیما را هر چه سریع‌تر به باند فرودگاه برگردانند.

بندر ماهشَهر شهری است که در جنوب استان خوزستان کشور ایران با طول جغرافیایی ۴۹ درجه و ۱۳ دقیقه و عرض جغرافیایی ۳۰ درجه و ۳۳ دقیقه واقع شده‌است.

شهر ماهشهر، مرکز شهرستان بندر ماهشهر است. ارتفاع این شهر از سطح دریا حدود ۳ متر می‌باشد. ماهشهر کنونی شامل دو بخش می‌باشد، ماهشهر قدیم و دیگری موسوم به ناحیهٔ صنعتی.

بندر ماهشهر دارای مساحت ۲۷۱۳ هکتار می‌باشد که بعد از اهواز وسیع‌ترین شهرستان خوزستان است. بندر ماهشهر دارای ۳۷۲ هکتار بافت فرسوده‌است که مساحت زیادی می‌باشد و حدود ۱۵٪ کل مساحت شهر است.

شهرهای اطراف آن شامل:از شمال به اهواز، از غرب به شادگان، از شرق به رامشیر و امیدیه و از جنوب به خلیج فارس و از جنوب شرق به هندیجان ختم می‌شود.

بندر ماهشهر همچون شادگان از معدود شهرهای ایران است که دارای خور – شاخه‌هایی از دریا که به خشکی منشعب می‌شوند – می‌باشد که مهم‌ترین آن‌ها خور موسی نام دارد که از نظر استراتژیک و اقتصادی بسیار حائز اهمیت است.

پایان پیام

کد خبر : 147501 ساعت خبر : 9:32 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=147501
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات