چگونه از کسر شدن سهمیه بنزین خود جلوگیری کنیم؟

چگونه از کسر شدن سهمیه بنزین خود جلوگیری کنیم؟

به گزارش پایگاه خبری گلونی در حالی که برخی گزارش‌ها از کسر شدن بیش از اندازه سهمیه بنزین پس از استفاده از کارت سوخت حکایت داشت، شرکت پخش فراورده‌های نفتی، ضمن تایید این گزارش‌ها، توضیحاتی درباره دلایل این فرایند ارائه داد و اعلام کرد در صورت به موقع برداشتن کارت از کارت خوان پمپ بنزین، سهمیه اضافه‌ای کسر نمی‌شود.

چگونه از کسر شدن سهمیه بنزین خود جلوگیری کنیم؟

لابد شما هم درباره پیمانه ۳.۹۹ لیتری و کم شدن ۴ لیتر از سهمیه بنزین ماهانه کلی مطلب خوندید و تلاش کردید برخی اعداد رو که تو شبکه‌های اجتماعی منتشر کردن به خاطر بسپارید تا از سهیمه‌تون کم نشه و البته لابد کلی هم گیج شدید.

آها نگران نباشید. نیاز به حفظ کردن اون همه رقم نیست. با خیال راحت بنزین بزنید اما اما بعد از پر شدن باک، اول نازل رو بذارید سر جاش و صبر کنید تا پیام «کارت را بردارید» رو ببینید.

وقتی این پیام رو دیدید کارت رو بردارید و مطمئن باشید چیزی از سهمیه شما کم نشده.

پس اول گذاشتن نازل. بعد صبر کردن و دیدن پیام کارت را بردارید و بعد برداشتن کارت. خلاص.

شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی که دلیل کسر شدن تا ۴ لیتر از کارت‌های سوخت، همزمان با بیرون کشیدن کارت سوخت از کارت خوان در حین سوخت گیری را نیز به همان موضوع پیمانه‌ای کسر شدن ذخیره کارت سوخت نسبت داده و می‌افزاید:

اگر در حین سوخت‌گیری کارت از کارت‌خوان بیرون کشیده شود، مقداری که باقی مانده پیمانه ۳.۹۹ لیتری است، از سهمیه آن کارت کسر می‌شود. برای مثال اگر فرد، ۲ لیتر سوخت‌گیری کرده است و کارت را بیرون بکشد ۱.۹۹ لیتر بیشتر از سهمیه آن کارت کم می‌شود.

اما اگر همان کارت، دوباره وارد همان کارت‌خوان شود، سهمیه‌ای که بیشتر از لیتراژ برداشت‌ شده از نازل کم شده است، به کارت برگردانده می‌شود.شرکت ملی پخش فراورده های

نفتی در عین حال تاکید کرده است که درصورت خارج کردن زودهنگام کارت سوخت از کارت خوان جایگاه، سوخت‌گیری قطع می شود و لیتراژ مذکور از سهمیه کسر می‌شود، لیکن صرفاً به اندازه لیتراژ سوخت‌گیری شده، هزینه محاسبه خواهد شد.

پایان پیام

کد خبر : 146985 ساعت خبر : 10:37 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=146985
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات