انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و کلاغ‌های دور و بر فدراسیون

انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و کلاغ‌های دور و بر فدراسیون

پایگاه خبری گلونی؛ راضیه حسینی: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هفته‌ها موضوع بحث‌ داغ  برنامه‌های ورزشی بود.

مسئولین ورزشی از این شبکه به آن شبکه می‌رفتند و با قاطعیتی که معمولاً فقط از آنها سراغ داریم، سرمربی آینده تیم ملی فوتبال را ایرانی اعلام می‌کردند و مانده بودند بین آقای قلعه نوعی و دایی.

یک هفته اخبار و حواشی سراغ آقای علی دایی می‌رفت و او را سرمربی اعلام می‌کرد و هفته بعد آقای قلعه نوعی تیتر خبرها می‌شد.

اما در این بین مسئولین ورزشی با آرامشی همیشگی و خیالی راحت هواداران فوتبال را دعوت به صبر می‌کردند.

 در نهایت با اعلام نام سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یعنی آقای دراگان اسکوچیچ، حتا کلاغ‌های دور وبر فدراسیون هم تعجب کردند و در اعتراض به این نوع خبررسانی دسته‌جمعی تصمیم به کوچ گرفتند و در بیانیه‌ای اعلام کردند: «دیگه تو جایی که به خبرهاش نمی‌شه اعتماد کرد زندگی نمی‌کنیم. ما که رفتیم، شما می‌دونید و فدراسیون‌تون.»

اما طبق بررسی‌های ما، هیچ‌گونه اشتباهی از طرف مسئولین ورزشی صورت نگرفته است و در واقع آنها منظورشان مربی‌ای بود که در داخل ایران کار کند، نه اینکه اصلیتش ایرانی باشد.

مسئولین فقط در جمله‌بندی کمی اشتباه کردند و «مربی یکی از باشگاه‌های ایرانی» را برای بیان راحت‌ و سریع، مختصر به «مربی ایرانی» کردند و همین مسأله باعث بروز مشکلاتی شد.

 مردم باز هم زود در مورد مسئولین قضاوت کردند. حتا بعضی‌ها گفتند دیگر نمی‌شود به این‌ها اعتماد کرد و این چه طرز خبر رسانی است و …

باید خدمت این دوستان معترض بگوییم که مسئولین ما به خصوص در زمینه ورزش همواره شفاف‌سازی کرده‌اند، حالا هم بدون هیچ مشکلی به وعده خود عمل کرده‌اند و یک مربی ایرانی، که نه، یک مربی حاضر در ایران را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب کردند.

در واقع مشکل از جای دیگری است و مسبب بدبینی ما مردم به مسئولین بیچاره، کلاغ‌ها هستند.

 اصلاً اگر ریگی به کفش‌شان نبود چرا به بهانه اعتصاب رفتند؟ همش زیر سر خودشان است قصد تخریب  داشتند و حالا که به نتیجه نرسیدند بال گذاشتند به فرار.

از همین‌جا تشکر ویژه خودمان را خدمت رؤسای فدراسیون اعلام می‌کنیم و امیدواریم همینطور دقیق و اصولی به کارشان ادامه دهند و خبرها را شفاف و واضح مانند همین مورد آخری به ما اطلاع دهند. به امید موفقیت تیم ملی در جام جهانی، البته به شرط حضور.

پایان پیام

کد خبر : 148069 ساعت خبر : 5:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=148069
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات