این ۴۰ هزار تومان ناقابل

این ۴۰ هزار تومان ناقابل

پایگاه خبری گلونی رضا ساکی: از نکات بامزه کاخ رسانه جشنواره فیلم پرسش‌هایی است که برخی خبرنگاران از عوامل فیلم‌ها می‌پرسند.

مثلاً می‌پرسند: چرا نقش اول فیلم در دهه چهل زندگی‌اش بود؟ یا می‌پرسند چرا رنگ فلاش‌بک‌ها با بقیه فیلم فرق نداشت؟ و می‌پرسند آیا خاله تهیه‌کننده فیلم‌تان را می‌شناسید؟

یعنی اگر اتفاقی یک نفر را که خبرنگار نیست و ادعای خبرنگاری ندارد به جشنواره بیاوریم و از او بخواهیم درباره فیلم‌ها سوال بپرسد، قطعاً سوال‌های بهتری می‌پرسد.

دست‌کم با خاله تهیه‌کننده اثر، کار ندارد.

نکته دوم درباره شام است. همانطور که می‌دانید هر خبرنگار در پردیس سینمایی ملت روی کارت خبرنگاری‌اش روزانه ۴۰۰ هزار ریال، معادل ۴۰ هزار تومان، شارژ دارد که با آن می‌تواند شام بخورد یا با آن سه تا چای ۱۲ هزار تومان بخرد و بنوشد.

برخی اما عقیده دارند ۴۰ هزار تومان رقم کمی است و نمی‌شود با آن یک دل سیر غذا خورد.

حالا همین رفقا مثل خودم، گاه کل خرج روزانه‌شان ۲۰ هزار تومان نیست اما خب به این ۴۰ تومان اعتراض دارند. در حالی که در این شرایط تحریم که اقتصاد ما و ما تحت فشار هستیم واقعاً موهبتی است.

قدر این ۴۰ تومان را بدانید و به روزی فکر کنید که این ۴۰ تومان هم نباشد.

فقط کاش می‌شد این ۴۰ تومان را نقدی حساب می‌کردند تا به زخمی بزنیم.

گفتنی است سی و دومین دوره از جشنواره فیلم فجر امسال از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در سینماهای سرار کشور برگزار می‌شود.

در میان سینماهای اکران کننده فیلم‌های جشنواره پردیس سینمایی ملت به عنوان کاخ رسانه میزبان خبرنگاران و اهالی رسانه است و سینما چارسو به عنوان کاخ هنرمندان میزبان هنرمندان سینما است.

سینما ملت واقع در پردیس سینما گالری متعلق به شهرداری تهران بوده و دارای ۵ سالن نمایش و همچنین گالری می‌باشد.

فود کورت طبقه دوم این پردیس راه اندازی گردیده و فاز اول پارکینگ آن با ظرفیت ۱۲۰۰ خودرو با حضور شهردار تهران به بهره‌داری رسیده است.

پایان پیام

کد خبر : 147877 ساعت خبر : 11:17 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=147877
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات