باید این جگرفروش را ببرند از جگر آویزان کنند

باید این جگرفروش را ببرند از جگر آویزان کنند

پایگاه خبری گلونی رضا ساکی می‌دانم باور نمی‌کنید اما مدت‌هاست می‌خواهم خطاب به مسئولان عزیز بگویم به نظرم یک چیزی هست که دارد آمار را به هم می‌ریزد. اما جرات نمی‌کردم این خطابه را بنویسم و اگر هم می‌نوشتم رئیسم در ایسنا می‌گفت دلیلت کو؟

اما حالا دلیل دارم. دلیل متقن هم دارم. خبر را بخوانید: «نقی‌زاده معاون استاندار تهران: «استقرار یک جگرکی سیار در کنار دستگاه سنجش آلودگی باعث افزایش شاخص آلودگی هوا شده بود.»

می‌بینید؟ می‌بینید چطور یک جگرکی سیار با روح و روان ما بازی کرده است. می‌بینید چطور یک جگرکی سیار باعث شد ما زحمات مسئولان را نادیده بگیریم و به آن‌ها اعتراض کنیم که هیچ کاری برای رفع آلودگی هوای تهران نکرده‌اند؟

ننگ بر این جگرکی. به نظرم باید این جگرفروش را ببرند از جگر آویزان کنند تا بگوید از چه کسانی پول گرفته است که برود در کنار دستگاه سنجش آلودگی هوا جگر سیخ بزند.

من یقین دارم که دیگر مشکلات مملکت هم یک جگرکی سیار دارند. یقین دارم لابد یک چیزی در این کارخانه‌های تولید ماشین هست که نمی‌گذارد ماشین باکیفیت تولید بشود. باید برویم جگرکی سیار شرکت‌های خودروسازی را پیدا کنیم.

البته آن جگرفروش بی‌نوا هم که مقصر نیست. از کجا باید بداند بالای سرش یا کنار دستش دستگاه سنجش آلودگی هواست؟ شما مگر می‌دانید در محله‌تان چنین دستگاهی هست یا نیست؟

عذرخواهی می‌کنم. شما مسئولان عزیز برای‌تان عجیب نبوده است که چرا دستگاه سنجش آلودگی هوا فلان منطقه ناگهان آلودگی معادل طوفان شن مخابره کرده است؟ یعنی نرفته‌اید از نزدیک ببینید آن‌جا چه خبر است؟ بلکه یک جگری هم نوش جان می‌کردید. تا کی پشت میز نشینی؟ ها؟

باقی بقای‌تان

به‌گزین مطالب طنز و یادداشت‌هایی در مورد مسائل روز را در پایگاه خبری گلونی بخوانید. پایگاه خبری گلونی را در آپارات، اینستاگرام و توئیتر دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 147874 ساعت خبر : 10:04 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=147874
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات