دنیای گرد و ماجرای علی رهبری و شهرداد روحانی و منوچهر صهبایی

دنیای گرد و ماجرای علی رهبری و شهرداد روحانی و منوچهر صهبایی

به گزارش پایگاه خبری گلونی علیرضا بهرامی روزنامه‌نگار نوشت: زمانی که می‌خواستند پروژه‌ی عزل علی رهبری را از ارکستر سمفونیک تهران به سرانجام برسانند، نامه‌ای عجیب و تاسف‌برانگیز از جانب شهرداد روحانی خطاب به وزیر وقت ارشاد اسلامی، در رسانه‌های سراسری کشور منتشر شد؛ که از آنچه که منوچهر صهبایی در جریان اجرای چند شب پیش ارکستر در تالار وحدت، علیه خود روحانی بیان شد، به‌ مراتب بدتر بود.

دنیای گرد و ماجرای علی رهبری

در آن نامه‌ی عجیب، (شهرداد) روحانی (علی) رهبری را مستقیم و غیر مستقیم، به حکم تنگ‌نظری، بی‌کفایتی، دسیسه چینی، عقده گشایی و غیره، حتا به‌نوعی، به اتهام تغییر دین و هویت مفتخر کرده بود.

حالا ظاهرا پس از آن‌که در شب حمله‌ی موشکی یا روز ترور، آقای روحانی چمدانش را برداشته، به فرودگاه رفته و از کشور خارج شده است، از منوچهر صهبایی خواسته می‌شود که در این اجرا، رهبر میهمان ارکستر سمفونیک باشد.

صهبایی اما در ابتدای اجرا، روی صحنه، در سخنانی -باز هم تاسف‌برانگیز- می‌گوید، این‌که گفته شده رهبر ارکستری که قرار بود امشب اینجا باشد، به‌دلیل پزشکی مرخصی گرفته و حاضر نیست، درست نیست، چون او از کشور گریخته است.

بعد هم ظاهرا در پی اعتراض یکی از تماشاگران به او، در پاسخ این‌طور واکنش نشان می‌دهد که مطرب باید برود جایی که مطربی‌اش را بکند.

البته آقای روحانی در همان نامه‌ی مورد اشاره هم تاکید کرده بود که کار و زندگی و تمرکزش در ینگه‌ی دنیاست و با ایران کاری ندارد، جز احساس دغدغه‌مندی؛ اما خوب آقایان آن‌قدر عزل علی رهبری برایشان مهم بود که…

به هر حال، خودکرده را که تدبیری نیست، زمین هم گرد است. تا ببینیم در آینده‌ی این دور باطل، برای آقای صهبایی، و البته مدیریت موسیقی و فرهنگ و هنر این مملکت چه اتفاقی می‌افتد.

پایان پیام

کد خبر : 147433 ساعت خبر : 10:08 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=147433
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات