محمدحسین لطیفی به سریال آقازاده پیوست منتها به عنوان بازیگر

محمدحسین لطیفی به سریال آقازاده پیوست منتها به عنوان بازیگر

کارگردان ها مقابل دوربین سریال «آقازاده»/ همکاری دوباره لطیفی با عنقا

پس از حضور نیکی کریمی و مسعود فروتن، حالا محمدحسین لطیفی نیز به عنوان بازیگر جلوی دوربین سریال «آقازاده» با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی رفته تا این سریال در جمع عوامل سازنده‌اش شاهد حضور چهار کارگردان باشد.

به گزارش پایپاه خبری گلونی «آقازاده» پنجمین همکاری مشترک لطیفی و عنقا و البته دومین تجربه‌شان در شبکه نمایش خانگی یک دهه پس از سریال «قلب یخی» است. البته با این تفاوت که در آن سریال لطیفی کارگردان بود و این جا بازیگر!

محمدحسین لطیفی به سریال آقازاده پیوست

این دومین تجربه بازیگری لطیفی در سریال‌های حامد عنقا است و او پیش از این و برای اولین بار یکی از نقش‌های اصلی سریال «پیکسل» را بازی کرده بود.

اولین سریال تعاملی ایران که در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد و لطیفی علاوه بر بازیگری به همراه محمود معظمی کارگردانی سریال را هم برعهده داشته‌اند.

لطیفی و عنقا به عنوان کارگردان و نویسنده تجربه‌های تلویزیونی مشترکی از جمله «نردبام آسمان» و «تنهایی لیلا» را داشته‌اند.

امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز و هنرمندی نیکی کریمی بازیگران سریال «آقازاده» هستند.

یکی از زوج‌های خوشبخت و موفق این روزهای سینما و تلویزیون ایران بدون شک بهرنگ توفیقی و حامد عنقا هستند این دو سه سریال انقلاب زیبا، پدر و بر سر دو راهی را در تلویزیون ساختند و بسیار مورد استقبال واقع شد.

البته زمزمه هایی مبنی بر ساخت سریالی برای محرم شبکه دو به گوش می رسد که قطعی نیست.

به‌گزین اخبار تولیدات تلویزیون و سینما را در پایگاه خبری گلونی بخوانید.

پایان پیام

کد خبر : 147517 ساعت خبر : 11:32 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=147517
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات