مغز استخوان فیلمی با قصه‌ای جسورانه

مغز استخوان فیلمی با قصه‌ای جسورانه

پایگاه خبری گلونی انوشه میرمجلسی: حمیدرضا قربانی در فیلم «مغز استخوان» به سراغ قصه‌ای جسورانه رفته است. قصه زنی که برای نجات جان فرزند خود دست به تصمیم بزرگی می‌زند. پریناز ایزدیار و بابک حمیدیان بسیار در این فیلم خوش درخشیده‌اند.

نکته مثبت این فیلم را شاید بتوان دیالوگ‌هایش دانست. دیالوگ‌هایی متناسب و اندازه که در بستر فیلمنامه‌ای منسجم توانسته‌ تا حدود زیادی مخاطب را تا پایان با خود همراه کند.

اما پایان‌بندی فیلم که به گفته فیلمنامه‌نویس این کار دستخوش ممیزی شده است؛ برای مخاطب راضی‌کننده نیست.

مغز استخوان فیلمی با قصه‌ای جسورانه

فیلم ملودرامی اجتماعی است که به مناسبات اجتماعی برآمده از اخلاق، عرف و شرع می‌پردازد که گاهی قدم گذاشتن در یک راه و بی‌توجهی به دیگر ابعاد، می‌تواند تبعات سهمگینی داشته باشد.

حمیدرضا قربانی که پیش‌تر فیلم «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» را کارگردانی کرده است، در «مغز استخوان» با شخصیت‌پردازی‌های قوی توانسته نظر مخاطبان را جلب کند. شخصیت بابک حمیدیان در این فیلم، متفاوت با اکثر شخصیت‌های مرد در سینمای ایران است و توجه به جزئیات مهم در فیلمنامه و بازی قوی حمیدیان باعث شده تا این نقش در فیلمنامه باورپذیر شود.

حمیدرضا قربانی با «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت که نامزد بهترین فیلم اول بخش «نگاه نو» شد.

فیلم، «مغز استخوان» دومین فیلم سینمایی حمیدرضا قربانی در مقام کارگردان است که با موضوعی اجتماعی، توسط علی زرنگار نوشته شده است. حسین پورمحمدی تهیه‌کنندگی «مغز استخوان» را برعهده دارد.

پایان پیام

کد خبر : 148142 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=148142
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات