ایران قرنطینه نشد و مردم در کرونا سفر کردند و همه چیز به هم ریخت

کجا بهتر از ایران و مسئولین کدام کشور بهتر از ما برای کرونا ویروس؟

با شیوع گسترده کرونا، حدود ۱۶ میلیون نفر در ایتالیا قرنطینه شدند

پایگاه خبری گلونی راضیه حسینی: اما با شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران، برخی تصمیم به سفر گرفتند.

برخی کوچکترین تغییری در روند عادی زندگی خود وارد نکردند و مسئولین هم گفتند: «دیگه خودتون هر جور صلاح می‌دونید. ما قرنطینه نمی‌کنیم. خواستید زنده بمونید خودتون خودتون رو قرنطینه کنید. البته اول مثل قبل برید سر کار و برگردید بعد.»

مسئولین ما کماکان بر سر قرنطینه نکردن شهرها اصرار دارند و کرونا ویروس هم بدون هیچ مشکلی در حال گشت و گذار در شهرهای مختلف ایران است.

ابتدا از قم به راحتی در کل ایران پخش شد و بعد از آن در گیلان و بعد هم به همت مسافرین عزیز در هر جایی که فکرش را نمی‌کرد هم راه پیدا کرد.

مردم خودشان را قرنطینه نکردند و  گویا تعداد کشته‌ها و بیماران جز اعداد و ارقام روی صفحه برای‌ مسئولین معنا و مفهوم دیگری ندارد.

احتمالاً از نظر آنان مرگ و زندگی دست خداست و کرونا یک وسیله است.

البته وسیله‌ای که به با تشخیص زودهنگام و وفور کیت آزمایش در دستان مسئولین، در آنها کارساز نیست و فقط گریبان مردم عادی را می‌گیرد. مردمی که باید دربه در به دنبال ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده باشند و کسی برای‌شان پک ویژه نمی‌آورد.

مردمی که بخاطر کمبود الکل سفید، مواد ضدعفونی‌کننده تقلبی می‌خرند و هزارو یک مشکل به مشکلات‌شان اضافه می‌شود.

ایتالیا شانزده میلیون نفر را قرنطینه کرد و مسئولین ما کماکان به این روش اعتقادی ندارند و منتظر هستند کرونا ویروس خودش خسته شود و از ایران برود.

البته کجا بهتر از ایران برای این ویروس. کشوری که می‌تواند در آن آزادانه به هرجا که خواست برود. از جنوب به شمال، از شرق به غرب سفر کند و همه جا را آلوده کند.

واقعاً کجا بهتر از ایران و مسئولین کدام کشور بهتر از ما برای کرونا ویروس؟

پایان پیام

کد خبر : 150537 ساعت خبر : 2:55 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=150537
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات