تست کرونا در منازل فعلاً دروغی بیش نیست؛ حسابی مراقب باشید

تست کرونا در منازل فعلاً دروغی بیش نیست؛ حسابی مراقب باشید

پایگاه خبری گلونی آرشین ساکی: متاسفانه عده‌ای شیاد و کلاهبردار به اتفاق چند خانم مجهز به ماسک و دستکش به بهانه تست کرونا با نامه جعلی از وزارت بهداشت به ساختمان‌های مسکونی مراجعه می‌کنند و بشکل غافلگیرانه با مواد بی‌هوشی ساکنین را بیهوش و اقلام ارزنده را به سرقت می‌برند.

تست کرونا در منازل

آن زمان که زلزله بم اتفاق افتاده بود، خبرهایی می‌آمد از سرقت طلاها و مال و اموال قربانیانی که یا درگذشته بودند یا مانده بودند زیر خروارها آوار.

متاسفانه در کشور ما با این دز بالای آریایی بودن و آن پیشینه کهن که هی در بوق و کرنا می‌کنیم‌اش، این اتفاق دردناک نه فقط در مورد زلزله بم، که هر جایی که امکان غارت اموال از خسارت دیدگان وجود دارد رخ می‌دهد.

حالا اما با شیوع ویروس کرونا این اتفاق تلخ به شکل جدیدی در حال وقوع است.

سارقینی که این بار با طرح نقشه‌ی حساب شده به خانه‌های مردم می‌روند و در این وانفسا جیب‌شان را خالی‌تر از قبل می‌کنند.

خواندن این خبرها دردی چند جانبه دارد. انگار که چند تیر همزمان از یک کمان به سوی قلبت می‌آید.

اول این‌که دلم می‌سوزد به حال آن بخت برگشتگانی که به امید کنترل نیروهای دولتی و چکاپ در منزل، این افراد را به خانه راه می‌دهند.

دوم اما دلم می‌سوزد به آن‌هایی که آن‌قدر از انسانیت فاصله گرفته‌اند که حاضرند دست یه چنین کاری بزنند آن هم درموقعی که حال و روز مردم تا این اندازه بد و ناگوار است.

البته باور بفرمایید عرضه‌کنندگان محصولات بهداشتی هم که کالای‌شان را با قیمت چندین برابر به مردم می‌دهند هیچ فرقی با این‌ها که با توطئه و نقشه به خانه مردم برای غارت وارد می‌شوند ندارند.

و تا زمانی که چنین رفتاری نسبت به هم داریم اوضاع همین خواهد بود چون از قدیم هم گفته‌اند از ماست که برماست.

خلاصه که حسابی حواس‌تان به افرادی که خود را نماینده بهداشت برای کنترل و چکاپ‌ و درمان می‌دانند باشد و اصلا و ابدا حرف هیچ‌کسی را باور نکنید.

پایان پیام

کد خبر : 149243 ساعت خبر : 2:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=149243
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات