تهمینه ادیبی سرپرستار بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی انزلی هم آسمانی شد

تهمینه ادیبی سرپرستار بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی انزلی هم آسمانی شد

تهمینه ادیبی سرپرستار بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی بندر انزلی در راه خدمت به مردم بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی همینطور که مسئولین بر سر قرنطینه نکردن شهرها مشغول بحث هستند و برخی از مردم با خیالی آسوده در خیابان‌ها تردد می‌کنند، گوشه‌ای دیگر از ایران شمع زندگی تعدادی از پرستاران و پزشکان خاموش می‌شود.

اگر این روزها از ماندن در خانه خسته شده‌اید و تصمیم گرفتید سری به بازار بزنید قبل از این‌که قدم بردارید و به جمعیت بیرون بپیوندید چند دقیقه وقت بگذارید و خبر شهادت کادر درمانی کشور را بخوانید.

خبر آسمانی شدن فرشتگانی که برای نجات امثال تو و من جان‌شان را از دست دادند. روزی نیست که پر کشیدن پرستار یا پزشکی از یکی از بیمارستان‌های گیلان به گوش نرسد.

تک تک ما شهروندان که بی‌خیال و آسوده پا به خیابان‌ها می‌گذاریم و هیچ درکی از عمق فاجعه شیوع کرونا نداریم مقصریم.

ما که همه چیز را به شوخی گرفته‌ایم و فکر می‌کنیم آن‌قدر قوی هستیم که ویروس را به راحتی شکست می‌دهیم و نمی‌دانیم هر کدام از ما می‌تواند یک ناقل خاموش باشد که چندین نفر را مبتلا می‌کند؛ و نتیجه‌ای جز پر شدن بیمارستان‌ها و اضافه شدن مشکلات کادر درمانی کشور ندارد.

پس هرکدام از ما که بی‌دلیل موجه بیرون می‌رویم و چرخه شیوع کرونا را گسترده‌تر می‌کنیم مسئول از بین رفتن کادر درمانی هستیم.

تهمینه ادیبی سرپرستار بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی انزلی هم آسمانی شد

حالا اگر توان بر عهده گرفتن این خطا را دارید بروید و تا دل‌تان می‌خواهد خرید کنید.

بروید و چهارشنبه‌سوری راه بیندازید و به قول خودتان تفریح کنید.

خوش بگذرانید  و به غم و درد و رنج پرستارها و پزشکان فکر نکنید. اگر می‌توانید وجدان‌تان را دور بیندازید و فقط به جان مسئولین غر بزنید.

مسئولین به هر دلیلی توان قرنطینه کردن شهرها را ندارند، ما مردم باید به فکر خودمان باشیم و همنوعان‌مان را نجات دهیم.

پرستارها و پزشکان، هموطنان ما هستند، فامیل و دوست و آشنای یکی از ما، نگذاریم فرزندان کشورمان زیر بار این مشکل کمر خم کنند و از پا بیفتند. هر کدام از ما با ماندن در خانه می‌توانیم به آنها کمک کنیم.

وجدان‌ها را بیدار نگه داریم و به فکر باشیم.

پایان پیام

کد خبر : 151568 ساعت خبر : 2:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=151568
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات