دانلود فیلم مطرب پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران

دانلود فیلم مطرب آخرین اثر مصطفی کیایی با بهترین کیفیت

به گزارش پایگاه خبری گلونی ژانر فیلم مطرب، مانند اکثر آثار قبلیِ مصطفی کیایی، کمدی و اجتماعی است.

همچنین در این فیلم چند بازیگر از کشور ترکیه حضور دارند و فیلم‌برداری این فیلم در اسفند ۱۳۹۷ در شهر استانبول به پایان رسید. این فیلم رکورد هزارپا (فیلم) را زد و پر فروش‌ترین فیلم سال ۱۳۹۸ و تاریخ سینمای ایران شد.

فیلمنامه این فیلم دربارهٔ یک خانواده ایرانی است که به نوعی وارد شهر استانبول ترکیه می‌شوند.

فیلمنامه «مطرب» قبل از «چهارراه استانبول» نوشته شده و قرار بود اتفاقات آن در لندن اتفاق بیفتد، اما پس از تکمیل متن تصمیم گرفته شده داستان در کشوری که از لحاظ فرهنگی نزدیک به ایران است، ادامه داشته باشد.

دانلود فیلم مطرب آخرین اثر مصطفی کیایی با بهترین کیفیت

داستان این فیلم دربارهٔ یک خواننده کاباره‌ای به نام ابراهیم خوش لحن (خوش سینه) است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ همچون این طیف خواننده‌ها از صحنه کنار می‌رود اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی‌تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم تبدیل می‌شود.

ابراهیم که با فامیلی خود مشکل دارد و آن را به خوش لحن تغییر می‌دهد سالها در حسرت اجرای دوباره روی صحنه می‌ماند تا یک روز، زیبا (دختر ابراهیم با بازی الناز شاکردوست) ترتیبی می‌دهد تا پدرش در برنامه «هفته فرهنگی ایران» در شهر استانبول ترکیه روی صحنه برود.

پسر ابراهیم (محسن کیایی) که راه پدر را دنبال کرده ولی به سبک رپ فرصت را برای اجرای زنده و کسب شهرت از دست نداده و ورود آنها به ترکیه سرآغاز ماجراها و مشکلات جدیدشان است.

فیلم کمدی مطرب در مجموع فروش (دو روز اول اکران، با ۹۳ هزار و ۲۲۸ نفر مخاطب یک میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان فروش) از فیلم‌های متری شیش و نیم و تگزاس ۲ که جزو پرفروش‌ترین فیلم‌های سال بودند هم سبقت گرفت و در صدر پرفروش‌ترین فیلم سال قرار گرفته‌است.

دانلود فیلم

کیفیت ۴۸۰

کیفیت ۷۲۰

کیفیت ۱۰۸۰

کیفیت BLURAY

همه کیفیت‌ها

پایان پیام

کد خبر : 151547 ساعت خبر : 9:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=151547
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات