گلونی

دکتر رهنما متخصص بیهوشی بیمارستان قائم رشت به زندگی بازگشت

دکتر رهنما متخصص بیهوشی بیمارستان قائم رشت به زندگی بازگشت

دکتر رهنما متخصص بیهوشی بیمارستان قائم رشت به زندگی بازگشت

آقای دکتر رهنما متخصص بیهوشی بیمارستان قائم رشت به زندگی بازگشت

پایگاه خبری گلونی راضیه حسینی: میان خبرهای غم‌انگیز از دست دادن تعدادی از پرستاران و پزشکان فداکار کشورمان که این روزها شجاعانه در صف اول مقابله با ویروس کرونا قرار دارند، خبری دلگرم‌کننده از گیلان رسید.

آقای دکتر رهنما متخصص بیهوشی بیمارستان قائم که از مدت‌ها پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در وضعیت وخیمی قرار داشت و آنتوبه شده بود، از امروز اکستیوب شد و به زندگی بازگشت.

چه خبری از این بهتر که یکی از نیروهای کادر درمان به زندگی بازگشت و این یعنی امیدی دوباره برای ادامه مبارزه.

یعنی کرونا را شکست می‌دهیم و به امید خدا روزی فرا می‌رسد که دیگر هیچ پرستار و پزشکی بر اثر ابتلا به این بیماری فوت نکند.

این روزها پرستاران در بیمارستان‌های کشور دوران بسیار سخت و طاقت‌فرسایی را می‌گذرانند.

دورانی که جز با امید و روحیه، تحمل‌پذیر نیست. خستگی، و غم از دست دادن همکار و دوست آنها را از پای در می‌آورد، اگر امیدی به آینده نباشد و اگر چنین خبرهای دلگرم‌کننده‌ای نرسد.

از صمیم قلب آرزو می‌کنیم از این به بعد فقط خبر بهبودی کادر درمانی و سلامتی آنها در میان باشد و همه هموطنان‌مان هم به سلامت از این دوران گذر کنند؛ و این میسر نمی‌شود مگر با رعایت اقدامات پیشگیرانه و ماندن در خانه.

بیایید برای این‌که خبرهای خوب بشنویم و حال‌مان بهتر شود در خانه بمانیم. بمانیم تا آمار مبتلایان کم شود، بمانیم تا پرستارها و پزشکان کمتری درگیر این ویروس شوند و به سلامت نزد خانواده‌های‌شان برگردند.

تنها راه نجات از این شرایط ماندن در خانه و خودقرنطینگی است برای این‌که دوباره لبخند را برلب‌های تمام ایرانیان ببینیم در خانه بمانیم.

برای نجات خودمان و کادر درمانی فداکار کشورمان بدون علت موجه بیرون نرویم و خرید را کنار بگذاریم.

می‌توانیم با کمک هم کرونا را شکست بدهیم و جشن این پیروزی را در خیابان‌ها برگزار کنیم. به امید آن روز.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل