فیلم کروکودیل را با بهترین کیفیت ببینید و دانلود کنید؛ اثری از مسعود تکاور

فیلم کروکودیل را با بهترین کیفیت ببینید و دانلود کنید؛ اثری از مسعود تکاور

به گزارش پایگاه خبری گلونی کروکودیل فیلمی درام، اجتماعی و جنایی به کارگردانی و نویسندگی مسعود تکاور و تهیه‌کنندگی عزت‌الله جامعی ندوشن محصول سال ۱۳۹۶ است.

این فیلم از تاریخ ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ در سینماهای ایران اکران شده‌است.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی مسعود تکاور به‌زودی در گروه سینمایی آزادی روی پرده می‌رود.

تکاور قرار است به زودی پیش تولید فیلم سینمایی جدیدش را با نام «این گروه خشن اما» آغاز کند. فیلمی که نگارش فیلمنامه آن به تازگی به پایان رسیده است و در حال حاضر در نوبت دریافت پروانه ساخت قرار دارد.

در کروکودیل کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، الهه حصاری، حسین مهری و رضا یزدانی، علیرضا مهران، رامین پرچمی، افسانه چهره آزاد، رامتین خداپناهی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش «کروکودیل» برعهده دفتر رسانه فیلمسازان با مدیریت حبیب اسماعیلی قرار دارد.

فیلم کروکودیل را با بهترین کیفیت ببنید و دانلود کنید

عزت‌الله جامعی ندوشن به عنوان تهیه‌کننده و یوسف نادعلی به‌عنوان سرمایه‌گذار در این پروژه سینمایی حضور دارند.

مسعود تکاور کارگردان این فیلم بیان کرد: در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه یک سریال هستم که قرارداد آن را بسته‌ام و چیزی حدود ۲۰ روز دیگر نگارش این سریال به پایان می رسد و شرایط پیش تولید فراهم می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: این سریال کار بزرگی است و پیش تولید طولانی و بازیگران زیادی دارد از همین رو فکر می‌کنم پس از پایان کارهای پیش تولید وارد مرحله تولید شویم.

فیلم سینمایی کروکودیل فضایی حادثه‌ای دارد و درباره چند جوان است که می‌خواهند از مسیری سریع اما پر خطر، همه چیز را یک شبه به دست بیاورند، اما …

عوامل فیلم سینمایی حادثه ای «کروکودیل» عبارتند از نویسنده و کارگردان: مسعود تکاور، تهیه کننده: عزت الله جامعی ندوشن، سرمایه گذار: یوسف نادعلی، صداگذار: محمدمهدی جواهرزاده و مشاور رسانه ای: علی موذن جامی.

بازیگرانی که در فیلم سینمایی «کروکودیل» به ایفای نقش پرداختند عبارتند از کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، حسین مهری، الهه حصاری، رضا یزدانی، رامین پرچمی، افسانه چهره آزاد و رامتین خداپناهی.

دانلود فیلم

کیفیت ۴۸۰

کیفیت ۷۲۰

کیفیت ۱۰۸۰

bluray

پایان پیام

کد خبر : 150776 ساعت خبر : 7:17 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=150776
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات