قول وزیر گردشگری برای سفرهای نشاط‌ انگیز بعد از کرونا؛ عکس این خبر تزئینی است

قول وزیر گردشگری برای سفرهای نشاط‌ انگیز بعد از کرونا

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بعد از اعلام تعطیلی محوطه‌های تاریخی، موزه‌ها و نوروزگاه‌ها در نوروز ۹۹، در بیانیه‌ای مردم را به سفر نرفتن و ماندن در خانه برای مقابله با کرونا دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم برای سفر نرفتن و در خانه ماندن جهت مقابله با کرونا، از تمهیدات ویژه سفر برای هموطنان بعد از فروکش کردن شیوع این بیماری خبر داد.

در بیانیه علی اصغر مونسان آمده است: «بی‌تردید مهم ترین انگیزه سفر و گردشگری کمک به ارتقاء سلامت جسمی و روحی انسانها است و در جایی که احساس خطر و ناامنی وجود دارد خودبه‌خود موضوع سفر تحت الشعاع قرار می‌گیرد. بر همین سیاق شیوع ویروس کرونا موجب کاهش و حتی حذف سفر به صورت مقطعی شده تا سلامت جوامع حفظ شود.

قول وزیر گردشگری برای سفرهای نشاط‌ انگیز بعد از کرونا

اینجانب به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن قدردانی از همراهی روز افزون مردم فهیم کشورمان، از عموم مردم می‌خواهم با خودداری از سفر، نوروز ۹۹ را در کنار اعضای خانواده در منزل با صحت و سلامتی سپری کنند. بی تردید ایران اسلامی از این بحران با سربلندی بیرون خواهد آمد و این قول را به مردم صبور کشورمان می‌دهم که پس از شکست کرونا شرایط خوبی در شان ملت بزرگوار ایران برای موجی از سفرهای نشاط انگیز فراهم خواهیم کرد.»

ماندن در خانه و خودقرنطینگی سخت است اما برای نجات از این شرایط باید انجام شود.

به امید این‌که روزهای سخت به زودی تمام شود و پرونده این ویروس هم بسته شود و با خیالی آسوده به کارهای عادی و روزمره خود بپردازیم.

پایان پیام

کد خبر : 150980 ساعت خبر : 4:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=150980
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات