وقتی کرونا ویروس جلوی بعضی‌ها کم می‌آورد

وقتی کرونا ویروس جلوی بعضی‌ها کم می‌آورد

پایگاه خبری گلونی راضیه حسنی کرونا ویروس به ترسی جهانی و عجیب تبدیل شده است. چیزی شبیه به فیلم‌های تخیلی و ترسناک که ویروسی به جان شهری می‌افتاد و مردم بعد از گرفتن بیماری، تبدیل به زامبی‌های سرگردانی می‌شدند که با تماس به هر فرد دیگری او را هم آلوده می‌کردند.

درست است که کرونا بیماری خطرناکی است و باید تمام کشورها مراقبت لازم را انجام بدهند، اما برخی از ما زیادی در نقش‌های فیلم‌های تخیلی فرو رفته‌ایم و احساس می‌کنیم هر چشم بادامی یک زامبی متحرک است.

وقتی کرونا ویروس کم می‌آورد

نحوه برخورد با چشم بادامی‌ها

تا جایی که داد یکی از فعالین گردشگری درآمد و از نحوه برخورد با چشم بادامی‌ها و چینی‌ها انتقاد کرد.

مردم به ریزچشم‌ها حساس شده‌اند و آنها را به رستوران و اماکن عمومی راه نمی‌دهند. حالا هر چقدر بگویند که ما ژاپنی هستیم و اصلاً چینی نیستیم کسی به خرجش نمی‌رود.

اصلاً خود چینی‌ها هم اگر کارت سلامت داشته باشند مشکلی برای تردد ندارند و ویروس منتقل نمی‌کنند.

اما ما به حدی نگران هستیم که به احتمال زیاد اگر هموطنان گنبدی خود را هم ببینیم وحشت می‌کنیم و پا به فرار می‌گذاریم.

البته مقصر اصلی مسئولینی هستند که آگاهی‌های لازم را به ما مردم نمی‌دهند و ما تنها اطلاعات‌مان می‌شود همان فیلم‌های تخیلی.

اما نکته‌ای که از این موضوع عجیب‌تر و قابل تأمل‌تر است اقدام برخی بازرگانان ایرانی است.

اینها کسانی هستند که کرونا ویروس جلوی‌شان کم آورده و با تعجب نگاه‌شان می‌کند و می‌گوید « بابا شما دیگه کی هستین، دست شیطون رو بستین…»

این عزیزان زعفران را به عنوان گیاهی که کرونا را درمان می‌کند به چینی‌ها می‌فروشند و خدا می‌داند تا به حال چقدر از این فروش سود کرده‌اند.

بعد از این اگر اخباری مانند «خواص معجزه‌آور خارشتر برای درمان کرونا»، «با خرزهره کرونا را شکست دهید» و «درمان کرونا ویروس در سه دقیقه با اسطوخودوس» را شنیدید تعجب نکنید، برخی از بازگانان مثلاً زرنگ ما دارند انبار خود را خالی می‌کنند و جیب‌شان را پر.

پایان پیام

کد خبر : 148784 ساعت خبر : 2:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=148784
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات