گلونی

آقای مهران مدیری ما قول می‌دهیم پای تلویزیون ریسه برویم

آقای مهران مدیری

آقای مهران مدیری

آقای مهران مدیری ما قول می‌دهیم پای تلویزیون ریسه برویم

پایگاه خبری گلونی محسن فراهانی: کرونا در ایران همچنان می‌تازد. وزارت بهداشت و پزشکان و کارشناسان صبح تا شب از مردم می‌خواهند سفر نروند، تا حد امکان از خانه خارج نشوند، از حضور در اماکن شلوغ و پرتردد خودداری کنند، مهمانی و دورهمی نروند تا این ویروس منحوس را شکست بدهیم.

تمام رقابت‌های ورزشی به حالت تعلیق درآمده است. خیابان‌ها خلوت شدند.

نمازهای جمعه در بسیاری از شهرها برگزار نمی‌شوند فقط و فقط به این خاطر که از جمع شدن مردم به گرد هم و انتقال ویروس از فردی به فرد دیگری جلوگیری شود.

اما در همین وضعیت قرمز که کارمان شده چک کردن روزانه آمار مرگ و میر بر اثر ابتلا به کرونا، زیر آسمان همین شهر یکی از بزرگترین دورهمی‌های ایران در حال برگزاری است.

کدام شهر؟ تهران، پایتخت ایران. شهری که بیشترین آمار مبتلایان به بیماری کرونا و بیشترین مرگ و میر ناشی از این ویروس را در کشور ثبت کرده است.

کدام دورهمی؟ دورهمی آقای مهران مدیری که برای ضبط هربرنامه حدود ۳۰۰ نفر را از شهرها و استان‌های مختلف به تهران می‌کشد و زیر یک سقف جمع می‌کند تا برای‌شان استندآپ کند.

البته قطعاً ما با قطع شدن برنامه دورهمی مخالف نیستیم چرا که مردم در این وضعیت ناخوشایند که خود را در منزل حبس کردند نیاز به لبخند و نشاط دارند.

اما آیا واقعاً این برنامه امکان ضبط بدون حضور تماشاگران را ندارد؟ مگر تماشاگران داخل استودیو چقدر در روند برنامه تاثیر‌گذار هستند؟

مگر بیشتر از یک صدای خنده از آن‌ها استفاده می‌شود؟

مگر برنامه‌های موفق و پربیننده در تاریخ برنامه‌سازی تلویزیون در جهان کم داشتیم که از صدای خنده ضبط شده استفاده کردند؟

مگر همین آقای مدیری سال‌ها پیش برنامه‌ای گفت‌وگو محور و البته پربیننده بدون حضور تماشاگر داخل سالن نداشتند؟

خلاصه که انتظار می‌رود صدا و سیما حداقل در شرایط استثنایی دیگر استثنا قائل نشود و همانند سایر برنامه‌هایی که بدون تماشاگر یا لغو شدند و یا مدل ساخت خود را تغییر دادند، برنامه دورهمی را هم به همان شکل اصلاح کنند.

باور کنید ما قول می‌دهیم با هر شوخی آقای مدیری پای تلویزیون ریسه برویم.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل