خبرنگار مبتلا به ویروس کرونا هرگز دست از کارش نکشید

خبرنگار مبتلا به ویروس کرونا هرگز دست از کارش نکشید

پایگاه خبری گلونی محسن فراهانی: به گزارش خبرنگار ما ایمنی در سفر یکی از ملزومات اصلی سفر است و به گفته کارشناسان اگر رعایت تمام اصول ایمنی در سفر ممکن نیست باید از آن سفر دست کشید.

خبرنگار مبتلا به ویروس کرونا

خبرنگار ما نیز با وجود اندکی سرماخوردگی و تب ملایم به میان مسافران نوروزی رفت تا نظر آن‌ها را در مورد ایمنی در سفر جویا شود.

پیرمردی که از جنوب به شمال آمده بود به خبرنگار ما گفت: همیشه باید در سفر نکات ایمنی و سلامتی را رعایت کرد. مخصوصاً حالا که این بیماری ویروسی آمده است باید موبه‌مو به نکات کارشناسان عمل کنیم.

من اخلاق بخصوصی دارم و اگر کرونا نیامده بود حتما شما را می‌بوسیدم و لپ شما را می‌کشیدم اما حالا رعایت می‌کنم و فقط لپ شما را می‌کشم.

خبرنگار ما همانطور که دستش را روی لپش گذاشته بود نظر یک مرد جوان را در مورد ایمنی در سفر پرسید.

مرد جوان که از غرب به شمال آمده بود به خبرنگار ما گفت: راه اصلی جلوگیری از ابتلا به کرونا همین است که ما دست‌های خود را مدام شست‌وشو بدهیم.

هرکس هم می‌گوید سفر رفتن باعث شیوع کرونا می‌شود در اشتباه است. وقتی ما دست‌های خود را بشوییم و با کسی دست ندهیم هیچ خطری ما را تهدید نمی‌کند.

در همین لحظه خبرنگار ما یک عطسه کرد که با واکنش مردم جوان روبه‌رو شد. مرد جوان به خبرنگار ما گفت عافیت باشه.

یک خانواده پرجمعیت که از شرق به شمال آمده بودند به خبرنگار ما گفتند: کرونا در چین آمده است و هنوز ایران نیامده. چرا ملت اینقدر می‌ترسند؟

این حرف‌ها و قرنطینه‌ها و رعایت‌ها مال زمانی است که کرونا به ایران هم آمده باشد وقتی هنوز نیامده چرا ما زندگی را به خودمان سخت بگیریم.

آن‌ها سپس از خبرنگار ما دعوت کردند تا با آن‌ها همراه شود چون ناهار جوجه دارند.

خبرنگارما هم که در سیخ کردن جوجه مهارت خاصی داشت پذیرفت و این مسیولیت را برعهده گرفت.

گفتنی است پس از بازگشت خبرنگار ما از سفر کل ایران درگیر کرونا شدند و صدها نفر در بیمارستان‌های سراسر کشور بستری شدند.

اما خبرنگار ما از رسالت خبری خود دست نکشید و با وجود حال بدش نشست و گزارش مصاحبه با گردشگران چینی که قبل از سفرش به شمال گرفته بود را ویرایش و ارسال کرد.

پایان

کد خبر : 151483 ساعت خبر : 2:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=151483
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات