در آسانسور ماسک بزنید

در آسانسور ماسک بزنید

چون در آسانسور افراد در فاصله خیلی کمی نسبت به هم قرار می‌گیرند و در حقیقت امکان حفظ آن فاصله دو متری وجود ندارد.

پایگاه خبری گلونی آرشین ساکی: آسانسورها اغلب فضایی کوچک دارند و از آن جایی که نمی‌توانند پنجره‌ای رو به فضای باز داشته باشند تهویه آن‌ها به خوبی صورت نمی‌گیرد.

هواکش‌ها شاید هوا را بهتر و البته مطبوع کنند اما نمی‌توانند آلودگی‌های آن را نیز از بین ببرند و هوا را به طور کامل تمیز و عاری از میکروب کنند.

در آسانسور ماسک بزنید

منبع این مطلب دستورالعمل عمومی پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا با عنوان «جلوتر از کووید-۱۹ حرکت کنیم» است که جآنگ وِن‌هونگ در دانشگاه فودن شانگهای چین تهیه کرده و مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری ترجمه کرده است.

این روزها که بازار خبرها و هشدارهای کرونایی حسابی داغ است بد نیست اطلاعات‌مان را راجع به آن بیشتر کنیم و راه‌های انتشارش بشناسیم تا در حد توان جلوی اتفاق‌های بد را بگیریم.

در ساختمان‌های پر رفت و آمد و هم چنین ادارات و شرکت‌های شلوغ میزان استفاده از این وسیله زیاد است و مدام پر و خالی می‌شوند.

پس احتمال آلوده بودن هوای داخل آسناسور به شدت بیشتر است. با چنین شرایطی رعایت نکات ضروری است.

بهتر است هنگام استفاده از آسانسور حتما از ماسک استفاده کنید که حداقل تا آن جا که می‌توانید خودتان را از آن هوای آلوده حفظ کنید.

البته اگر برای‌تان رفت و آمد از طریق پله‌ها امکان پذیر است بهتر است از سوار شدن به آسانسور خودداری کنید.

چون در آسانسور افراد در فاصله خیلی کمی نسبت به هم قرار می‌گیرند و در حقیقت امکان حفظ آن فاصله دو متری وجود ندارد.

این توصیه‌ها شاید به نظرمان اندکی غلو شده و سختگیرانه بیایند اما اگر می‌خواهیم با کمک همدیگر جلوی شیوع بی‌رویه و عجیب این ویروس را بگیریم نیاز است کمی سختی بکشیم و نکات لازم و ضروری را رعایت کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 149624 ساعت خبر : 12:09 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=149624
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات