سریال مدرس با بازی خسرو شکیبایی پخش می‌شود

سریال مدرس با بازی خسرو شکیبایی پخش می‌شود

سریال تلویزیونی «مدرس» از چهارم اسفند ماه روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، همزمان با آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی، واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما که هر شب ساعت ۱۲ بامداد یک سریال ایرانی و خارجی پخش می‌کند، از یکشنبه (۴ اسفند ماه) این سریال به کارگردانی هوشنگ توکلی و تهیه‌کنندگی اسماعیل شنگله را در کنداکتور پخش قرار داده است.

سریال مدرس با بازی خسرو شکیبایی پخش می‌شود

مجموعه تلویزیونی «مدرس» سال ۱۳۶۵ با نقش‌آفرینی خسرو شکیبایی داستان زندگی آیت الله سیدحسن مدرس را از ورود به تهران و نامزد شدن وی در مجلس شورای ملی و درگیری مدرس با رضاشاه تا کشته شدنش را روایت می‌کند.

محمدرضا حقگو،‌ فرخ نعمتی، سیروس گرجستانی، آتش تقی‌پور، داود آریا، مرتضی ضرابی، حسن زارعی و مجید رزاز هم در این سریال شش قسمتی ایفای نقش کردند.

زنده‌یاد خسرو شکیبایی، نخستین بازیگری است که نقش زندگی آیت‌الله مدرس را در سریال تلویزیونی «مدرس» در دهه ۶۰ تجربه کرد.

یکی از مسائلی که باعث شد نقش او ماندگار شود، مونولوگ‌های طولانی و بعضاً ۲۰ دقیقه‌ای است که او در صحنه‌های مختلف و بدون وقفه ایفا کرد که او را با عزمی راسخ همچون کوهی استوار در مقابل ستمگران عصر وقت به تصویر کشید.

این سریال، هرشب ۱۲ بامداد از شبکه چهار روی آنتن می‌رود و روز بعد ساعت ۱۸ بازپخش می شود.

مجوعه تلویزیونی مدرس، نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی هوشنگ توکلی و تهیه‌کنندگی اسماعیل شنگله محصول شبکه یک سیما در سال ۱۳۶۵ است.

این سریال داستان زندگی سید حسن مدرس از ورود به به تهران و نامزد شدن وی در مجلس شورای ملی و درگیری ایشان با رضاشاه تا کشته‌شدنش.

زنده یاد خسرو شکیبایی، نخستین بازیگری است که نقش زندگی ایشان را در یک سریال ایفا کرد.

پایان پیام

کد خبر : 148984 ساعت خبر : 12:46 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=148984
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات