لاهیجان هم چنان در انتظار ماسک و دستکش و الکل

لاهیجان هم چنان در انتظار ماسک و دستکش و الکل

به گزارش پایگاه خبری گلونی شهر گیلان پس از تهران بیشترین درگیری را با ویروس کرونا دارد اما تفاوت این استان با تهران در این است که پس از اعلام تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، گیلان آماج حملات مسافران پیشانوروزی قرار گرفته است.

موضوعی که اوضاع گیلان را به شدت وخیم کرده و گیلانی‌هایی که برای تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده خود دچار مشکل بودند حالا باید برای مهمانان ناخوانده نیز این اقلام را فراهم کنند.

لاهیجان هم چنان در انتظار

داروخانه‌های گیلان همچنان ماسک و دستکش و الکل ندارند و مردم مجبورند این اقلام را به قیمتی گزاف از دلالان و سودجویان خریداری کنند.

حالا با این اوضاع مقامات و مسئولان استان مجبورند جلوی هجوم مسافران شهرهای دیگر را نیز بگیرند. مسافرانی که فارغ از دنیای پیرامون و بی‌خیال هشدارها و اطلاعیه‌ها، جان خود و هموطنان‌شان را به خطر می‌اندازند به خاطر یک بال کبابی خوردن در کنار دریای شمال.

اوضاع گیلان مناسب نیست. آمار ابتلا به کرونا و مرگ و میر به علت ویروس کرونا در این استان تا حدودی بالا است و مردم خیلی سخت به ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده دسترسی دارند.

اما با این وجود در خبرهای می‌خوانیم جاده‌های منتهی به گیلان همگی مملو از خودرو بوده و ترافیک سنگینی بر این مسیرها حاکم است.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در این باره گفت:

برابر تصمیمات اتخاذ شده و با هماهنگی استانداری محدودیت تردد در محورهای ورودی دو استان گیلان و مازندران اعمال شده و براین اساس، تنها خودروهای دارای پلاک همان استان اجازه ورود به شهر را دارند.

وی با بیان این که از ورود خودروهای با پلاک شهرهای دیگر به این دو استان تا اطلاع ثانونی جلوگیری می‌شود، اظهار کرد: همچنین عوامل وزارت بهداشت در ورودی شهرها اقدام به تب سنجی از رانندگان می‌کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از شهروندان خواست که از انجام سفر و ترددهای غیر ضروری در سراسر کشور خودداری کرده و با توجه به تعطیلات پیشرو آن را به عنوان فرصتی برای سفر تلقی نکنند.

پایان پیام

کد خبر : 150322 ساعت خبر : 3:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=150322
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات