مدرسه ای در لرستان که به جنگ کرونا رفت

مدرسه ای در لرستان که به جنگ کرونا رفت

به گزارش پایگاه خبری گلونی هنرستان حضرت خدیجه کبری (س) الیگودرز که یکی از رشته های آموزشی آن خیاطی است با تدبیر اداره آموزش و پرورش این شهرستان و با توجه به کمبود ماسک در کشور ، تولید روزانه بیش از ۶۰۰ ماسک را از هفته گذشته آغاز کرده است.

ایده اولیه این کار توسط کارشناسی سلامت آن اداره و طرح در کارگروه مربوطه مطرح شد و با حمایت های انجام گرفته در تهیه پارچه و لوازم مخصوص تولید ماسک، از هفته قبل توسط دبیران خیاطی هنرستان و در ادامه توسط دبیران و هنرآموزان هنرستان کوثر الیگودرز صورت گرفته و تاکنون حدود ۴ هزار ماسک تولید شده است.

مدرسه ای در لرستان که به جنگ کرونا رفت

توزیع رایگان این ماسک ها تاکنون در مراکز بهداشتی و بیمارستان های امام جعفر صادق(ع)، بیمارستان شهید ولیان، مدارس شهرستان، مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و برای افراد داوطلبی که به پاکیزه کردن معابر شهر کمک می کنند، انجام شده است.

این روزها ویروس کرونا در همه جای دنیا در حال گسترش است و در کشورمان نیز همچنان در حال پیش‌روی و باعث وحشت جامعه شده است.

اما مردم همچنان با همدلی و شجاعت در حال مبارزه با این ویروس مرگ‌بار هستند.

کرونا را باید هر چه زودتر متوقف کرد، با عقلانیت، شفافیت، قاطعیت و تصمیمات درست حکومت؛ و ایفای مسئولیت اجتماعی دقیق هر فرد مطابق دستورالعمل‌های پیشگیری. نباید گذاشت زندگی برای بسیاری تلخ‌تر شود.

با توجه به این‌که احتمال چند ماهه شدن شرایط ویژه بالا است، در ایران هم نیازمند سازماندهی داوطلبان برای کمک به شهروندان آسیب‌پذیرتر و تقویت همیاری، مراقبت جمعی و همبستگی اجتماعی در این زمینه‌ایم.

حالا لرستان که در این چندماه اخیر درگیر سیل و حوادث پساسیل بوده است، این حرکت را انجام داده است و البته در اکثر استان‌های کشور نیز این کار به نوعی شروع شده است.

امید است که بتوان با کمک هم این ویروس مرگ‌بار را شکست دهیم.

پایان پیام

کد خبر : 149974 ساعت خبر : 1:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=149974
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات