مصرف الکل برای نابودی کرونا جان دو نفر را گرفت و دیگر پس نداد

مصرف الکل برای نابودی کرونا جان دو نفر را گرفت و دیگر پس نداد

پایگاه خبری گلونی محسن فراهانی: بخش مسمومین بیمارستان لقمان تهران گفت: در چند روز اخیر افرادی با تصور نابودی کرونا اقدام به شرب ترکیبات الکلی کرده‌اند و متاسفانه طی همین چند روز اخیر شاهد دو مورد مرگ ناشی از مسمومیت با متانول بودیم.

مصرف الکل برای نابودی کرونا

واقعاً ما ایرانی‌ها مرزهای خوددرمانی و خودمتخصص‌پنداری را جابجا کردیم.

یعنی در قرن ۲۱ که انسان‌ها به طور زنده و تصویری با هزاران کیلومتر آن‌طرف‌تر صحبت می‌کنند، کسی پیدا شده که الکل خورده تا کرونا را بکشد؟

یعنی در دورانی که علم موفق به پیوند قلب شده است، آدم‌هایی زندگی می‌کنند که الکل خالی را بدون چیپس و ماست موسیر می‌خورند؟

یعنی از اثرات منفی و مضرات خوردن الکل آگاه نبودند؟ آیا نمی‌دانستند متانول می‌تواند آدم را بکشد؟ آیا نمی‌دانستند مصرف الکل روی عملکرد مغز تاثیرات منفی می‌گذارد؟

آیا از قدرت تخریب الکل اطلاع نداشتند؟ این الکل سنگ را آب می‌کند چه برسد به یک وجب معده که به بادی بند است.

از خدا که پنهان نیست، از شما چه پنهان ماهواره و تلویزیون و ضبط و پخش را با الکل ضدعفونی کردم. چشم‌تان روز بد نبیند، تلویزیون را روشن کردن و ناگهان دیدم اخبارگوی شبکه دو می‌گوید من بنده آن دمم که ساقی گوید / یک جام دگر بگیر و من نتوانم. بعد زدم منوتو دیدم آن‌ها هیچ تغییری نکردند. فهمیدم آن‌ها قبلاً همیشه الکل می‌زدند.

خلاصه که ای کاش قبل از مصرف هر ماده و موادی در مورد آن ماده چند جمله اطلاعات کسب کنیم. هرچند که حتماً می‌دانید منظورمان از کسب اطلاعات کسب اطلاعات از منابع معتبر است نه کانال تلگرامی.

اما در این مورد یک نکته را هم نباید فراموش کنیم.

رفتار و عملکرد برخی که باعث سلب اعتماد مردم نسبت به منابع معتبر شدند و حالا هرچقدر می‌گویند الکل نخورید ضرر دارد مردم باور نمی‌کنند.

به‌ویژه حتما باید دقت کرد که سودجویان متانول را به جای اتانول به آدم قالب نکنند.

مصرف اندکی متانول کافی است که آدمی برای همیشه بمیرد.

پایان پیام

کد خبر : 150473 ساعت خبر : 7:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=150473
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات