جان عزیرتان فاصله فیزیکی را رعایت کنید

جان عزیرتان فاصله فیزیکی را رعایت کنید

پایگاه خبری گلونی آرشین ساکی: علی‌رغم این همه هشدارهایی که درباره حفظ فاصله فیزیکی مناسب از هم توسط رسانه‌های حقیقی، مجازی، رسمی و غیررسمی داده می‌شود، هنوز که هنوز است خیلی از مردم این موضوع را جدی نمی‌گیرند.

نمی‌دانم دقیقا چه آمار وحشتناک‌تر از اینی باید ارائه شود تا بعضی‌ها به خودشان بیایند و باور کنند که کرونا واقعا جدی است.

جان عزیرتان فاصله فیزیکی را رعایت کنید

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که در داروخانه، فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌ها به کسانی برخورده‌اید که به بهانه‌های مختلف به شما نزدیک شده‌اند.

نه این‌که کارشان عمدی باشد، اما چون این هشدار در ذهن‌شان جدی نبوده ناخودآگاه رعایتش هم نمی‌کنند.

همان‌طور که می‌دانید از هفته پیش رو بخش اعظمی از شرکت‌های خصوصی و دولتی فعالیت‌شان را آغاز می‌کنند.

برخی هم که از هفته پیش کارشان شروع شده. اغلب ادارات ارباب رجوع دارند، مشتریانی که به دلیل عقب ماندن کارشان در این ایام تعطیلی، عجله دارند مطمئنا باعث شلوغی بسیاری از ادارات خواهند شد.

امکان این‌که برای هر کسی جدا یک مامور بگذارند تا او را از نزدیک شدن منع کند هم که وجود ندارد پس تنها راهش این است که موضوع را جدی بگیریم و خومان رعایت کنیم.

دیگر برای همه‌مان مسجل شده کرونا پیر و جوان و کودک نمی‌شناسد و با کسی هم شوخی ندارد.

پس بیایید خودمان برای خودمان قدمی برداریم و در هر مکان عمومی که مجبور شدیم حاضر شویم فاصله دست کم  یک و نیم متری را با دیگران حفظ کنیم.

الان بسیاری از داروخانه‌ها و فروشگاه‌ها تنها به یک نفر اجازه ورود می‌دهند و بقیه باید خارج از درب فروشگاه به صف بایستند.

این سخت‌گیری‌ها به دلیل رعایت نکردن اصول از جانب بعضی‌هاست.

پس حالا که مجبوریم فعالیت‌های روزانه را از سر بگیریم بهتر است قوانین را هم رعایت کنیم تا ضرر را نه که صفر کنیم، به حداقل ممکن برسانیم.

پایان پیام

کد خبر : 154996 ساعت خبر : 1:50 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=154996
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات