دانلود فیلم جن زیبا اثری از بایرام فضلی با بهترین کیفیت

دانلود فیلم جن زیبا اثری از بایرام فضلی در گلونی با بهترین کیفیت

به گزارش پایگاه خبری گلونی جن زیبا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بایرام فضلی و به تهیه‌کنندگی مهرداد فرید محصول سال ۱۳۹۶ است. . تصویربرداری ساخته جدید بایرام فضلی در اصفهان انجام گرفت. فیلم سینمایی جن زیبا دومین تلاش بایرام فضلی در مقام کارگردان است. وی نزدیک به ۱۳ سال پیش اولین تجربه خود را با نام باز هم سیب داری کارگردانی کرد.

دانلود فیلم جن زیبا اثری از بایرام فضلی با بهترین کیفیت

یدالله یک سال است زنش را از دست داده و حالا غمگین است. او شب‌ها  در خانه بزرگ و قدیمی‌اش تنهاست تا این که اتفاق جدیدی برایش رخ می‌دهد…

«نورگل یشیلچای» که در ایران با سریال گزل شناخته می‌شود نقش اصلی فیلم جن زیبا را مقابل فرهاد اصلانی بازی می‌کند. دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از: محرم زینال زاده، لیلا زارع، لیلا موسوی، علی جعفری، میثم پویان‌فر و غزل فرید.

این فیلم محصول مشترک ایران و ترکیه است و شرکت آلتینای ترکیه به عنوان سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده ترکیه‌ای در این فیلم حضور دارد.

نورگل یشیلچای درباره همکاری خود با سینمای ایران گفته است:

من سینمای ایران را سال‌ها پیش با سینمای عباس کیارستمی شناخته‌ام. یادم نیست چندسال قبل، اما یادم می‌آید با دیدن یکی از فیلم‌های او که در “جشنواره کن” جایزه گرفته بود، بسیار متأثر شدم.

آن فیلم درباره بچه‌ها بود و من با دیدن آن آن‌قدر گریه کردم که چشم‌هایم باد کرده بود!

بعد از آن با دیدن فیلم‌های اصغر فرهادی که همه ما او را می‌شناسیم، با لیلا حاتمی آشنا شدم که بعدها متوجه شدم (فیلم‌های) پدر او (علی حاتمی) را هم می‌شناسم.

غیر از این موارد فیلم‌های زیاد دیگری از سینمای ایران دیده‌ام که اغلب تأثیرگذار بودند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از : تهیه کننده: مهرداد فرید – تهیه کننده اجرایی در ترکیه: Altinay Persian – فیلمبردار : بایرام فضلی – تدوین : ابراهیم سعیدی – موسیقی : امیرعباس لطیفی – صداگذاری، میکس و ترکیب صدا: حسین قورچیان – برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: علی تهرانی- صدابردار: حسین حجازی- طراح گریم: علیرضا جوادپور – مجری طرح : علی اسفندیاری – طراح صحنه و لباس: افسانه میرمحمدی – جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری: التن نوری – جلوه‌های ویژه‌ی میدانی: مرتضی اکبری

دانلود فیلم

کیفیت ۴۸۰

کیفیت ۷۲۰

کیفیت ۱۰۸۰

همه کیفیت‌ها

پایان پیام

کد خبر : 154594 ساعت خبر : 3:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=154594
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات