گلونی

فیلم جوکر تصویرگر غم‌انگیزترین واقعیت دنیا

فیلم جوکر

فیلم جوکر

فیلم جوکر تصویرگر غم‌انگیزترین واقعیت دنیا

به گزارش پایگاه خبری گلونی بعضی فیلم‌ها تا مدت‌ها در ذهن جاخوش می‌کنند و در زندگی روزمره به هر بهانه‌ای به یاد آنها می‌افتی و باز غرق در صحنه‌های تأثیرگذارشان می‌شوی.

برای من جوکر یکی از همین فیلم‌هاست. فیلمی که در ذهنم ماندگار شد.

این فیلم زاویه‌ای عجیب و تلخ از زندگی را به شما نشان خواهد داد. زاویه‌ای که شاید کمتر دیده باشید. جزئیاتی که به مرور و پس از سال‌ها روی هم انباشته می‌شوند و بعد یک‌هو، بوم، منفجر می‌شود و از پس این انفجار جوکر متولد می‌شود.

فیلم جوکر

این شخصیت متعلق به کشوری خاص و فرهنگی عجیب نیست. هر جای دنیا می‌تواند متولد شود و رشد کند. آرام آرام در جامعه‌ای که بسیاری از ارزش‌ها را نابود کرده بزرگ شود.

شاید یکی از علت‌های تأثیرگذار بودن این فیلم نشان دادن واقعیتی هولناک است که می‌تواند هر جایی از دنیا وجود داشت باشد.
جوکر فیلمی است که نباید آن را از دست داد.

این فیلم به کارگردانی تاد فیلیپس در سال ۲۰۱۹ ساخته شده، محصول کشور آمریکا و کانادا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز است. در این فیلم واکین فینیکس، رابرت دنیرو، زازی بیتز، فرانسیس کانروی، برت کالن، شیا ویگهام، بیل کمپ، گلن فلشلر به هنرمندی پرداخته‌اند.

جوکر در هفتاد و هفتمین مراسم گلدن گلوب در چهار رشته از جمله بهترین فیلم درام و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه بود که در نهایت توانست جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم درام برای فینیکس و بهترین موسیقی متن را به خود اختصاص دهد.

همچنین در نود و دومین دوره جوایز اسکار، فیلم در ۱۱ رشته از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه اسکار بود که در نهایت دو جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فینیکس و بهترین موسیقی متن برای هیلدور گودنادوتیر را به خود اختصاص داد.

فینیکس بعد از هیث لجر، دومین بازیگری است که برای ایفای نقش جوکر برنده جایزه اسکار شده‌ است.

دانلود فیلم

                     کیفیت ۴۸۰      کیفیت ۷۲۰      کیفیت ۱۰۸۰      کیفیت BLURAY      همه کیفیت‌ها

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل