گلونی

فیلم 1917 فیلمی که چهره خشن وبی‌رحم جنگ را به خوبی نشان می‌دهد

فیلم سینمایی 1917

فیلم سینمایی 1917

فیلم 1917 فیلمی که چهره خشن وبی‌رحم جنگ را به خوبی نشان می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری گلونی درباره جنگ جهانی فیلم‌ها و کتاب‌های بسیاری ساخته و نوشته شده‌اند. اما شاید یکی از زیباترین و تأثیرگذارترین فیلم‌ها در این زمینه 1917 باشد.

می‌توان در کنار چهره خشن و بی‌رحم جنگ، انسانیت و محبت آدم‌ها و پایبندی به عهد را دید. حسی که حفظش در میان آتش و تیر و خطر کار بسیار سختی است. این فیلم شما را با خود به قلب اتفاقات هولناک جنگ جهانی اول خواهد برد.

فیلم سینمایی 1917

یکی از ویژگی‌های جذاب 1917 نوع تصویربرداری آن است که باعث می‌شود هیجان دیدن فیلم دوچندان شود.

هرچند مسیر داستانی نیز بسیار تأثیرگذار است. با دیدن 1917 به یاد کتاب «جنگ چهره زنانه ندارد» افتادم. هر دو عجیب و سخت بودند.

در این فیلم پای دو مرد جوان در میان بود و در کتاب، پای هزاران زن و دختر. تفاوت‌های زیادی وجود داشت اما شباهت برزگ‌شان در هیولایی به نام جنگ بود. هیولایی که آرزوهای دختران روس و مردان جوان انگلیسی و… را با خود برد.

بعد از دیدن فیلم 1917 باز هم به این نتیجه رسیدم که جنگ چهره‌ای جز خشم و نفرت و اندوه ندارد.

فیلم 1917 به کارگردانی سم مندس در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و آمریکا و در ژانر اکشن و جنگی است. در این فیلم دین-چارلز چپمن، جرج مکای، دنیل میز، کالین فرث به هنرمندی پرداخته‌اند.

سم مندس کارگردان بریتانیایی پس از ساخت دو فیلم جیمز باند به سراغ ساخت فیلم 1917 رفته است. پرونده این فیلم جنگی اولین بار در سال 2018 باز شد.

این فیلم به دلیل تصویربرداری پیچیده جز پروژه‌های سخت و زمان بر بوده است که در لوکیشن‌های مختلفی فیلمبرداری شده. بازیگر نقش اول این فیلم دین چارلز چپمن، قبلا برای بازی در سریال بازی تاج و تخت، جایزه گرفته است.

فیلم 1917 برنده دو جایزه بهترین تصویر متحرک در ژانر درام و بهترین کارگردان تصویر متحرک جشنواره گلدن گلوب 2020 شد، همچنین در 11 رشته مختلف اسکار 2020 از جمله بهترین فیلمنامه اورجینال و بهترین کارگردانی بفتا، کاندید شده است.

دانلود 

کیفیت ۴۸۰

کیفیت ۷۲۰

کیفیت ۱۰۸۰

کیفیتHQ

همه کیفیت‌ها

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل