مسیرهای گردشگری لرستان در سیزده‌به‌در به خوبی کنترل شد

مسیرهای گردشگری لرستان در سیزده‌به‌در به خوبی کنترل شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی خرم‌آبادی‌ها سیزده‌به‌در را هم در خانه ماندند تا همچنان تلاش کنند زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

از چند روز پیش ستاد مبارزه با ویروس ویروس کرونا در لرستان اعلام کرده بود روز ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین کلیه پارک‌ها، بوستان‌ها، پارک‌های جنگلی و تفریح‌گاه‌های برون‌شهری را خواهد بست و اجازه عبور به خودروها نخواهد داد.

از روز گذشته خر‌وجی‌های شهر یعنی جاده بروجرد، جاده الشتر، جاده کوهدشت و جاده اندیمشک را نیروی انتظامی با همکاری خودروهای آتش‌نشانی و راهداری بستند و به جز در موارد ضروری امکان خروج وجود ندارد.

مسیرهای گردشگری لرستان در سیزده‌به‌در به خوبی کنترل شد

آپارات گلونی را دنبال کنید

باوجود این محدودیت‌ها باز هم می‌شد در شهری چون خرم‌آباد که از هر سو به کوه و جنگل می‌رسد از خانه خارج شد و به تفریح رفت و بساط سیزده‌به‌در را پهن کرد. ولی خرم‌آبادی‌ها به خوبی وضعیت را درک کردند و در خانه ماندند.

جاده‌ها از روزهای گذشته هم خلوت‌تر بود و رفت‌وآمد چندانی دیده نمی‌شد.

البته سال گذشته هم لرستانی‌ها سیزده‌به‌در نداشتن. بارش‌های سهمگین و سیل ویرانگر روز ۱۲ فروردین لرستان را فلج کرد و عواقبش هنوز ادامه دارد.

اما امید است سال‌های خوبی پیش روی لرستان و کشورمان باشد و سیزده‌به‌در سال ۱۴۰۰ خورشیدی را در کنار هم و در دل طبیعت سر کنیم.

 دکتر کیانوش جهانپور درباره آخرین وضعیت کرونا در کشور گفت: از ظهر دیروز تا امروز (۱۳ فروردین ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۹۸۷ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۷ هزار و ۵۹۳ مورد رسید.

وی گفت: خوشحالیم که تاکنون ۱۵ هزار و ۴۷۳ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده‌اند و این روند ادامه دارد و همچنین ۳۸۷۱ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند..

پایان پیام

کد خبر : 153877 ساعت خبر : 8:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=153877
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات