پویش سراسری دست یار و حضور ورزشکاران نامی کشور در این پویش

مبارزه چهره‌های شاخص فوتبال و ورزش ایران با کرونا در پویش «دست‌یار». پویش سراسری دست یار و حضور ورزشکاران نامی کشور در این پویش 

طی همکاری مجدد «ورزش سه» و جمعیت هلال احمر در پویشی که با همکاری ورزشکاران راه افتاده، برای مبارزه با کرونا تلاش می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی پس از همکاری ورزش سه و جمعیت هلال احمر برای جمع آوری کمک های مردمی در راستای یاری سیل زدگان استان گلستان با دعوت از ورزشکاران شناخته شده، یک بار دیگر این دو برای مبارزه با کرونا دست به کار می‌شوند.

پویش سراسری دست یار

جمعیت هلال احمر ایران

جمعیت هلال احمر ایران در پویش سراسری «دست‌یار» از تک تک مردم دعوت به کمک کرده است و تامین وسایل حفاظت فردی در مناطق کم‌برخوردار کشور هدف و برنامه اصلی این پویش برای خانواده‌های کم‌بضاعت، نقاط حاشیه‌ای و آسیب‌خیز و مناطق محروم کشور است.

سایت «ورزش سه» نیز با کمک ورزشکاران ممتازی که همواره در شرایط سخت کنار مردم بوده‌اند با هدف یاری هموطنان به این پویش پیوسته است.

تاکنون چهره‌های ورزشی چون احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، امیرارسلان مطهری، هادی عقیلی، مرتضی پورعلی گنجی، مریم طوسی، محمد نصرتی، هادی ساعی، فرشاد پیوس، پیام نیازمند، محمد نوری، فرزانه فصیحی، فرهاد چیذری، محسن خلیلی، سعید مظفری زاده، جواد خیابانی و امیراقبال شفیع به «دست‌یار» پیوسته‌اند.

بر این اساس مردم نوع دوست ایران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ۹۹۹۹۹ هلال احمر نزد تمامی بانک‌ها یا به شماره کارت‌های ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت و ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران واریز کنند.

همچنین کد دستوری #۱۱۲* نیز برای دریافت کمک‌های مردمی فعال است.

پوستر پویش سراسری دست یار
پوستر پویش سراسری دست یار

پایان پیام

کد خبر : 152500 ساعت خبر : 4:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=152500
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات