چی خوبه مجوز ورود کودکان به دنیای انیمیشن

چی خوبه مجوز ورود کودکان به دنیای انیمیشن

با شروع تعطیلات نوروز و شیوع ویروس کرونا اپلیکیشن چی خوبه (راهنمای والدین) آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی با توجه به استفاده کاربران در رد‌ه‌‏های سنی مختلف از تلفن همراه، همزمان با تعطیلات مدارس به علت کرونا ویروس و با آغاز نوروز ۹۹، اپلیکیشن چی خوبه آغاز به کار کرد.

این اپلیکشن که نسخه اندروید آن از اسفند ماه ۱۳۹۸شروع به فعالیت کرده است؛ براساس گرایش‌های خاص کودکان و نوجوانان در گروه‌های سنی مختلف و متناسب با جنسیت‌ آنها به پایش، گزینش و دسته‌بندی انیمیشن‌های مختلف می‌پردازد که راهنمای مناسبی برای والدین برای تماشای فرزندانشان از بیش از ۵۰۰ عنوان انیمیشن‏ صدا و سیما و وی او دی‏ها است.

گفتنی است فعالیت این اپلیکشین محدود به انیمیش نبوده است و والدین می‌‏توانند در شش حوزه مختلف به دنبال گزینه‌های مناسب برای
فرزندان خود باشند.

فیلم ‌و انیمیشن، اسباب‌بازی، بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی، بازی‌های حرکتی یا فیزیکی، کتاب، وب‌سایت‌ها یا پایگاه‌های اینترنتی، زمینه‌های موضوعی سرویس چی‌خوبه هستند.

کاربران می‏توانند نسخه اندروید چی خوبه را از طریق سایت به این نشانی یا از کافه بازار دانلود کنيد.

درباره چی خوبه

یه بازی آموزشی برای پسرم که کلاس سومه می‌خوام. چیزی سراغ داری؟

یه کارتون سراغ داری که دخترم تشویق بشه مسواک بزنه ؟

من وقت ندارم همه بازی‌ها و کارتون‌های کودکان رو بررسی کنم که ببنیم چی خوبه؟

دلم می‌خواد یه اسباب‌بازی برای پسرم بخرم که باعث پرورش خلاقیتش بشه چه اسباب بازی خوبه ؟

دیگه خسته شدم از بازی‌های تکراری. یه بازی حرکتی و پرهیجان سراغ داری که من و دخترم و پسرم با هم دیگه تو خونه بتونیم بازی کنیم؟

اینها بخشی از پرسش‌های متداول پدران و مادران مسئولیت‌پذیر امروزی است.

اما تاکنون بجز مواردی انگشت‌شمار بصورت مقطعی و پراکنده، مرجعی برای بررسی، پایش و دسته‌بندی انواع محتوا برای معرفی و مشاوره به والدین نبوده است.

سرویس «چی خوبه» برای پاسخگویی به پدران و مادرانی است که در ۶ حوزه مختلف به دنبال گزینه‌های مناسب برای فرزندان خود هستند.

فیلم ‌و کارتون(انیمیشن)، اسباب‌بازی، بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی، بازی‌های حرکتی یا فیزیکی، کتاب، وب‌سایت‌ها یا پایگاه‌های اینترنتی، زمینه‌های موضوعی سرویس چی‌خوبه هستند.

این سرویس با توجه به گرایش‌های خاص کودکان و نوجوانان در گروه‌های سنی مختلف و متناسب با جنسیت‌ آنها به پایش، گزینش و دسته‌بندی این زمینه‌های موضوعی می‌پردازد تا بهترین سرگرمی‌های سازنده و جذاب را برای رشد و شکوفایی خلاقیت کودکان و نوجوانان شناسایی و معرفی کند.

فاز اول سرویس چی‌خوبه به تحلیل، بررسی و معرفی انیمیشن‌ها می‌پردازد. امیدواریم در فازهای بعد با توجه به نیاز شما والدین گرامی بتوانیم سایر محتواها را نیز در سبد محصولاتمان اضافه نماییم.

پایان پیام

کد خبر : 152498 ساعت خبر : 2:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=152498
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات