گلونی

کنسرت آنلاین رایگان از امشب در سایت اینترنتی آنتن

کنسرت آنلاین رایگان

کنسرت آنلاین رایگان

کنسرت آنلاین رایگان از امشب در سایت اینترنتی آنتن

پرمخاطب ترین تلویزیون اینترنتی کشور (سایت آنتن) در راستای فراهم آوردن اوقات شاد و مفرح برای عموم هموطنان، کنسرت‌های آنلاین را به صورت رایگان برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی این تلویزیون اینترنتی در روزهای ۹، ۱۱ و ۱۳ فروردین کنسرت‌های آنلاینی برای مخاطبان خود تدارک دیده که در سایت و اپلیکیشن آنتن (سایت آنتن) قابل تماشا است.

کنسرت آنلاین رایگان

 این کنسرت‌ها از ساعت ۲۰:۳۰ آغاز می‌شود و فرزاد فرخ خواننده محبوب نسل جوان از جمله هنرمندانی است که به صورت آنلاین برای مخاطبان به اجرای برنامه می‌پردازد.

چهره‌های دیگری نیز در طرح کنسرت آنلاین رایگان حضور خواهند داشت.

آنتن؛ اپلیکیشن پخش و تماشای برخط رویدادها و رقابت‌های ورزشی و مسابقات فوتبال لیگ های معتبر فوتبال

آنتن، اپلیکیشن OTT شبکه یکپارچه متعامل ایرانی (شیما) است که به علت فشردگی کنداکتور شبکه‌های تلویزیونی، بستری مهیا نموده تا از این طریق، مسابقات ورزشی مختلفی به صورت زنده قابل دسترس باشد.

مضاف بر اینکه سایر برنامه‌های تلویزیونی نیز به صورت آرشیو در آنتن قابل مشاهده خواهند بود.

آنتن، از سه طریق iOS، Android و وب سایت Anten.ir قابل دسترس است.

شبکه یکپارچه متعامل ایرانی (شیما) به عنوان اولین رسانه تعاملی در کشور، سیستم تلویزیونی دو سویه‌ای است که در یک زمان امکان برقراری ارتباط دو طرفه بین مخاطب و رسانه را برقرار می‌سازد.

ویژگی ها:

گفتنی است پیش از این برای اولین بار در دوران کرونا روزبه نعمت‌الهی مقابل صندلی‌های خالی کنسرت اجرا کرد و به صورت آنلاین پخش شد. ویدیوی این مراسم هزاران مرتبه در آپارت توسط کاربران دیده شد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل